در روز نخست جام بين‌المللى «صلح و دوستى»؛
تالوكاران هرمزگانى تيم منتخب ووشوى كشورمان در نخستين روز سومين دوره تورنمنت بين‌المللى «جام صلح و دوستی» به سه مدال ارزشمند طلا دست يافتند.
کد خبر: ۷۲۳۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵ 01 March 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، سومین دوره تورنمنت بين‌المللى «جام صلح و دوستی» در حالى عصر امروز به ميزبانى شهر زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان آغاز شد كه تالوكاران هرمزگانى تيم منتخب ووشوى كشورمان در گام نخست درخشيدند و به سه مدال ارزشمند طلا دست يافتند.

هرمزگانى‌هاى تيم منتخب ووشو ايران مدال‌ها را درو كردند/ درخشش چشمگير چرزه در روز نخست مسابقات

«اميرحسين چرزه» تالوكار خوش‌آتيه هرمزگان در نخستين رقابت خود در فرم چانگ‌چوان با يك اجراى ديدنى و مهيج با امتياز ٩/٣٥ قهرمان شد و نخستين مدال طلاى تيم منتخب ايران را كسب كرد در اين فرم «منت‌على» از پاكستان و «گلاب‌شاه عمرى» از افغانستان بترتيب دوم و سوم شدند.

«بنيامين تنى» در اولين اجراى خود در فرم نن‌چوان چهارم شد و از رسيدن به مدال باز ماند، در اين فرم «جمشيد ابرام» و «محمدشيق لوفان» از كشور افغانستان اول و دوم شدند و «عادل حسن» از پاكستان به مدال برنز اين رقابت‌ها رسيد.

«رضا جعفرى» با امتياز ٨/٩٠ به مدال طلاى فرم تاى‌چى‌چوان رسيد و «راهیا ملحا» از هندوستان دوم شد و «جاسم عباس» از عراق مدال برنز اين فرم را كسب كرد.

«اميرحسين چرزه» در دومين اجراى خود نيز در فرم دائوشو قهرمان شد و دومين مدال طلا را بر گردن آويخت و نمايندگان افغانستان و پاكستان بترتيب دوم و سوم شدند.

سومین دوره تورنمنت بين‌المللى «جام صلح و دوستی» از ۱۰ لغایت ۱۲ اسفندماه جاری در دو بخش آقايان و بانوان به میزبانی شهر زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان در حال پيگيرى است و تيم‌هاى ملى ووشوى هندوستان، پاكستان، افغانستان، فلسطين، عراق، ازبكستان، ارمنستان، لبنان، اردن، آذربايجان و تيم منتخب ووشوى جمهورى اسلامى ايران در اين تورنمنت بين‌المللى حاضر هستند.

امیرحسین چرزه در فرم‌هاى «چانگ‌چوان، دائوشو و گون‌شو»، بنیامین تنی در فرم‌هاى «نن‌چوان، نن‌گون و نن‌دائو»، رضا جعفری در فرم‌هاى «تاى‌چى‌چوان و تاى‌چى‌جين» و امیرمحمد آذرنگ در فرم‌هاى «جين‌شو و چيانگ‌شو» تالوكارانى هستند كه از استان هرمزگان در قالب تيم منتخب ووشوى كشورمان در اين تورنمنت بين‌المللى به ميدان مى‌روند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار