دومين روز جام بين‌المللى «صلح و دوستى»؛
تالوكاران هرمزگانى تيم منتخب ووشوى كشورمان در دومین روز سومين دوره تورنمنت بين‌المللى «جام صلح و دوستی» به یک مدال طلا، يك نقره و سه برنز دست يافتند.
کد خبر: ۷۲۳۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۴ 03 March 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، دومين روز سومین دوره تورنمنت بين‌المللى «جام صلح و دوستی» در حالى به ميزبانى شهر زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان آغاز پيگيرى شد كه تالوكاران هرمزگانى تيم منتخب ووشوى كشورمان به يك مدال طلا، يك نقره و سه برنز دست يافتند.

١ طلا، ١ نقره و ٣ برنز دستاورد تالوكاران هرمزگانى‌ در روز دوم/ پايان كار هرمزگانى‌ها در جام «صلح و دوستی»

«اميرحسين چرزه» تالوكار خوش‌آتيه هرمزگان در دومين روز اين رقابت‌ها به‌دليل آسيب‌ديدگى نتوانست اجراى مناسبى را از خود به نمايش بگذارد و با امتياز ٨/٠٥ در فرم گون‌شو به مدال برنز رسيد و نمايندگان پاكستان و افغانستان بترتيب با امتياز ٨/٨٨ و ٨/٠٩ اول و دوم شدند.

«بنيامين تنى» در فرم‌هاى نن‌گون و نن‌دائو بترتيب با امتياز ٨/٢٦ و ٨/١٥ به دو مدال برنز دست يافت و نمايندگان افغانستان در اين دوم فرم طلا و نقره گرفتند.

در فرم تاى‌چى‌جين تالوكار هندى با امتياز ٨/٦٣ قهرمان شد و «رضا جعفرى» از ايران با امتياز ٨/٦١ به مدال نقره رسيد و ديگر نماينده هندوستان در اين فرم با امتياز ٨/١٠ سوم شد.

«اميرمحمد آذرنگ» از تيم منتخب ووشوى كشورمان در فرم جين‌شو با امتياز ٨/٦٠ قهرمان شد و مدال طلا را بر گردن آويخت و نمايندگان پاكستان و هندوستان بترتيب با امتياز ٨/٣٠ و ٨/١٠ به مدال‌هاى نقره و برنز رسيدند.

هرمزگانى‌هاى تيم منتخب ووشوى ايران در نهایت با احتساب سه مدال طلاى روز نخست اين مسابقات با كسب چهار مدال طلا، يك نقره و سه برنز در سومين دوره تورنمنت بين‌المللى «جام صلح و دوستى» به كار خود در اين پيكارها پايان دادند.

سومین دوره تورنمنت بين‌المللى «جام صلح و دوستی» از ۱۰ لغایت ۱٣ اسفندماه جاری در دو بخش آقايان و بانوان به میزبانی شهر زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان در حال پيگيرى است و تيم‌هاى ملى ووشوى هندوستان، پاكستان، افغانستان، فلسطين، عراق، ازبكستان، ارمنستان، لبنان، اردن، آذربايجان و تيم منتخب ووشوى جمهورى اسلامى ايران در اين تورنمنت بين‌المللى حاضر هستند.

امیرحسین چرزه در فرم‌هاى «چانگ‌چوان، دائوشو و گون‌شو»، بنیامین تنی در فرم‌هاى «نن‌چوان، نن‌گون و نن‌دائو»، رضا جعفری در فرم‌هاى «تاى‌چى‌چوان و تاى‌چى‌جين» و امیرمحمد آذرنگ در فرم‌هاى «جين‌شو و چيانگ‌شو» تالوكارانى هستند كه از استان هرمزگان در قالب تيم منتخب ووشوى كشورمان در اين تورنمنت بين‌المللى به ميدان رفتند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار