پايان رقابت‌هاى بين‌المللى «صلح و دوستى»؛
تيم منتخب ووشوى ايران عنوان قهرمانى سومين دوره مسابقات بين‌المللى ووشوى «جام صلح و دوستی» را به دست آورد.
کد خبر: ۷۲۳۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۶ 05 March 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، سومين دوره مسابقات بين‌المللى «جام صلح و دوستی» يادواره شهداى سپاه قدس و گراميداشت چهلمين سالگرد پيروزى شکوهمند انقلاب اسلامى با حضور ووشوکاران کشورهاى ايران، افغانستان، هند، پاکستان، عراق، فلسطين، ارمنستان، ازبكستان، آذربايجان، اردن و لبنان و همچنين در 2 بخش بانوان و آقايان برگزار شد.

تيم منتخب ووشوى ايران قهرمان شد/ نقش مهم ووشوكاران هرمزگانى در قهرمانى ايران

اين مسابقات طي روزهاي ١٠ لغايت ١٣ اسفندماه در مجموعه ورزشى امام على (ع) شهر زاهدان انجام پذيرفت.

در نهايت تيم منتخب ووشوى ايران در مجموع به عنوان نخست دست يافت و تيم هاي افغانستان و هند مقام‌هاي دوم و سوم را به‌دست آوردند.

هرمزگانى‌هاى تيم منتخب ووشوى ايران با كسب چهار مدال طلا، يك نقره و سه برنز در سومين دوره تورنمنت بين‌المللى «جام صلح و دوستى» به كار خود در اين پيكارها پايان دادند و نقش مهمى را در قهرمانى تيم ووشوى ايران ايفا كردند.

امیرحسین چرزه در فرم‌هاى «چانگ‌چوان، دائوشو و گون‌شو» با كسب دو مدال طلا و يك برنز، بنیامین تنی در فرم‌هاى «نن‌چوان، نن‌گون و نن‌دائو» با كسب دو مدال برنز، رضا جعفری در فرم‌هاى «تاى‌چى‌چوان و تاى‌چى‌جين» با كسب يك مدال طلا و يك نقره و امیرمحمد آذرنگ در فرم‌هاى «جين‌شو و چيانگ‌شو» با كسب يك مدال طلا تالوكارانى بودند كه از استان هرمزگان در قالب تيم منتخب ووشوى كشورمان در اين تورنمنت بين‌المللى به ميدان رفتند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار