کد خبر: ۷۲۳۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹ 07 March 2019

در ششمین همایش رعایت حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان که به همت انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان برگزار شد، شرکت البدر طلایی آسیا مفتخر به دریافت گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کنندگان شد.

به گزارش تابناک هرمزگان، شرکت البدر طلایی آسیا در تلاش است تا با سرلوحه قراردادن مشتری مداری و نیازهای او؛ حرکت مستمر و رو به رشد خود را ادامه دهد و در این مسیر قدردان حمایت همه مشتریان خود است.

این مجموعه در زمینه صادرات مواد معدنی مانند سنگ گچ و واردات و توزیع کالاهای بازرگانی مانند برنج و لاستیک فعالیت دارد که در چهارمین همایش رعایت حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان مفتخر به دریافت گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کنندگان شد.

در این همایش که به همت انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان و سازمان صمت هرمزگان در روز 16 اسفند سال جاری در سالن فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار شد، شرکت البدر طلایی آسیا از میان شرکت کنندگان امسال جشنواره، پس از بررسی و ارزیابی کارشناسان انجمن و کمیته مستقر در سازمان صنعت ، معدن و تجارت هرمزگان و با رعایت استاندارد شاخص‌هایی همچون قیمت، کیفیت، خدمات پس از فروش و توزیع مناسب، رضایت مشتریان محترم و ارزش نهادن به حقوق مصرف کنندگان، شایسته دریافت گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کنندگان در سال 1396 شد.

بر پایه این گزارش، رعایت حقوق مصرف کنندگان یکی از اصول بنیادین است که از زمان تصمیم مشتری برای بررسی و خرید تا بعد از خرید همچنان ادامه دارد و این شرکت هیچگونه نارضایتی و شکایتی نداشته است.

خط مشی مشتری مداری شرکت البدر طلایی آسیا سبب شده تا انتخاب آگاهانه را حق مشتری بداند و از این رو جزء معدود شرکت‌های توزیعی که مشتریان شکایتی از این مجموعه نداشته اند.

بدر دریابان مدیرعامل این شرکت از نیروهای جوان و توانمند هرمزگانی است که در گروه ائتلافی فردای بهتر اتاق بازرگانی نیز کاندیدای این دوره شده بود.

وی پیش از این نیز موفق به دریافت تندیس زرین اعتماد ملی از بین یکصد شرکت برتر کشوری شده بود.


انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار