هاشم مظاهری در مورد برپایی بازارچه‌های صنایع‌دستی در ایام نوروز اظهار داشت: در ایام نوروز در کنار اماکن گردشگری و میراث فرهنگی بازار صنایع‌دستی و سوغات داریم.
کد خبر: ۷۲۳۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۶ 07 March 2019
معاون صنایع‌دستی استان همدان، گفت: ایام نوروز،۹۸ بیش از ۳۰ مورد بازارچه صنایع‌دستی و سوغات در کنار اماکن گردشگری و میراث فرهنگی استان همدان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش تسنیم، وی بیان کرد: این بازارچه‌ها از ۲۷ اسفندماه راه‌اندازی شده و تا ۱۵ فروردین دایر است، اما ممکن است بعضی از بازارچه‌ها تا ۱۲ فروردین و یا بعضی نیز فقط یک روز در کنار یک نوروزگاه فعال باشند.

مظاهری بیان کرد: تپه هگمتانه، یادمان عین القضات، طبقه دوم برج آرین، شهرداری قروه، عمارت مصدقی در ملایر، شهر جوکار روستای زنگنه، روستای دهنو و گوراب، در تویسرکان در کنار خانه تاریخی دکتر اقتداری، آب انبار صفوی در اسدآباد از جمله اماکنی هستند که بازارچه‌های صنایع‌دستی در کنار این اماکن دایر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در کنار سراب‌های شهرستان نهاوند همراه با برگزاری نوروزگاه بازارچه‌های صنایع‌دستی نیز راه‌اندازی می‌شود، ابراز کرد: حمام حاج آقا تراب و شهر برزول از دیگر اماکنی هستند که بازارچه‌های صنایع‌دستی برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار