رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به حضور پررنگ بانوان در مناصب مختلف دستگاه قضایی اظهار داشت:
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به حضور پررنگ بانوان در مناصب مختلف دستگاه قضایی اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی روز به روز جایگاه و منزلت بانوان در جامعه ارتقاء یافته و زنان توانسته اند توانایی های خود را در تصدی مسئولیت های خطیر ثابت کنند.
کد خبر: ۷۲۲۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ 06 March 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در همایش بانوان فاطمی و مراسم تقدیر از سی نفر از بانوان شاغل در دستگاه قضایی استان هرمزگان با اشاره به مقامات معنویِ عالی و برتر حضرت فاطمه زهرا (س) اظهارداشت: باید با نگاهی نو و دقیق به زندگی سیده زنان عالم، خصلت‌های برجسته ایشان نظیر تقوا، عفت، طهارت، مجاهدت، همسرداری، فرزندپروری و حضور در مهمترین عرصه‌های حیات یک انسان را به معنای واقعی کلمه، الگو قرار داد.

بانوان توانایی خود را در تصدی مسئولیت های خطیر ثابت کرده اند/ حضور 225 نفر از بانوان در مناصب مختلف دادگستری استان هرمزگان

این مقام قضایی یادآور شد:به جرأت می‌توان گفت هر یک از بانوان در عالم می‌خواهد به مقام قدسی نائل آید، باید هرچه بیشتر خود را به روحیات و خلقیات بانوی دوعالم نزدیک کند.

وی تصریح کرد: عموم مسلمانان و به ویژه بانوان جامعه اسلامی باید درس ولایت مداری، پایمردی و زندگی را از زهرای مرضیه (س) فرا بگیرند، زیرا ایشان در مقام فرزند، همسر و مادر، نمونه والای یک انسان کامل را به نمایش گذاشته‌اند که در طول تاریخ همتایی برای آن وجود ندارد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود، حضور انبوه زنان فرزانه، تحصیلکرده، خوشفکر و ممتاز را از نعمات الهی و جزو بزرگترین افتخارات دستگاه قضایی عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: بانوان توانایی خود را در تصدی مسئولیت های خطیر ثابت کرده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری همچنین با اشاره به حضور پررنگ بانوان در مناصب مختلف قضایی و اداری یادآور شد: دادگستری استان هرمزگان نیز تلاش نموده در حوزه‌های مختلف از توانمندی‌های بانوان بهره بگیرد و بر این اساس، هم اکنون 225 نفر از کارکنان دادگستری استان هرمزگان را بانوان تشکیل می‌دهند.

شایان ذکر است: در پایان این مراسم با اهداء لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود توسط رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از سی نفر از کارکنان زن شاغل در دستگاه قضایی استان تقدیر شد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار