با حضور رئیس کل دادگستری هرمزگان انجام شد؛
به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) ، طی مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین اکبری، مجتمع مسکونی هشت واحدی کارکنان دادگستری جزیره قشم افتتاح شد.
کد خبر: ۷۲۰۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴ 27 February 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها )، طی مراسمی با حضورحجت الاسلام والمسلمین اکبری رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و دیگر مسئولان قضایی استان، مجتمع مسکونی هشت واحدی، کارکنان دادگستری جزیره قشم افتتاح شد. 

حجت الاسلام والمسلمین اکبری در جریان مراسم افتتاح این مجتمع مسکونی ضمن تبریک و تهنیت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت ولادت فرخنده بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)اظهار داشت: دادگستری کل استان هرمزگان در تلاش است، با تأمین مسکن و امکانات مناسب رفاهی برای کارکنان خویش و بهره برداری از طرح های ساختمانی و مسکونی، در کنار ارائه خدمات مطلوب قضایی به مراجعین، محیط سکونت مناسبی را برای کارکنان این مجموعه و خانواده های ایشان فراهم سازد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه این مراسم ، با حضور در بخش های مختلف این مجتمع مسکونی و بازدید از هر یک از واحدها، ضمن استماع گزارشی از مراحل ساخت و بهره برداری این مجموعه که از سوی مسئولین دفتر فنی و مهندسی دادگستری کل استان هرمزگان ارائه گردید، در جریان شرایط و نحوه واگذاری هر یک از واحدهای مسکونی به متقاضیان قرار گرفت.

بر اساس این گزارش این مجتمع مسکونی در زمینی به مساحت 300 متر مربع با 990 متر مربع زیربنا و در پنج طبقه احداث شده است.

به منظور احداث این مجتمع مسکونی مبلغی بالغ بر 9 میلیارد ریال از محل اعتبارات دادگستری استان هرمزگان هزینه گردیده و ساختمان احداث شده شامل 8 واحد مسکونی می‌باشد.

افتتاح مجتمع مسکونی کارکنان دادگستری قشمافتتاح مجتمع مسکونی کارکنان دادگستری قشم
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار