بازدید حجت الاسلام والمسلمین اکبری از شانزدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان؛
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به مدت یک ساعت و نیم از شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان هرمزگان بازدید کرد.
کد خبر: ۷۲۰۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶ 28 February 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، در این بازدید که جمعی از مسئولین قضایی، اجرایی و فرهنگی استان نیز حضور داشتند، حجت الاسلام والمسلمین اکبری از غرفه‌های مختلف این نمایشگاه بازدید و ضمن گفت‌وگو با ناشران و شنیدن نقطه نظرات و دغدغه‌های آنان در جریان تازه‌های نشر قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان پس از این بازدید، در سخنان کوتاهی، کتاب و کتابخوانی را یکی از ضرورت‌های زندگی آحاد مردم به ویژه نسل جوان برشمرد و خاطر نشان کرد: نقش کتاب به عنوان غذای روح در پیدایش فرهنگ‌ها، انتقال مفاهیم و صیانت از هنجارهای اجتماعی نقشی تأثیرگذار است و می‌توان از این ظرفیت بی‌نظیر به منظور هدایت انسان به سوی ارزشهای والای الهی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بهره برد.

وی در ادامه افزود: از مهمترین علل ارتکاب جرائم، عدم آگاهی عمومی است که گرایش به مطالعه یکی از راهکارهای مؤثر به منظور آگاهی بخشی به مردم در جهت قانونگرایی، آشنایی با حقوق و مسئولیت‌های اجتماعی و مصون‌سازی افراد در مقابل جرائم و آسیب ها می‌باشد.

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد؛ با گشایش و فعالیت نمایشگاه‌هایی از این دست، کتاب جایگاه حقیقی خود را در جامعه بیابد.

نقش کتاب در آگاهی بخشی به مردم در جهت قانونگرایی و پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی تاثیرگذار استنقش کتاب در آگاهی بخشی به مردم در جهت قانونگرایی و پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی تاثیرگذار است
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار