دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس مهمترین اقدامات دستگاه قضایی هرمزگان را به منظور تعیین تکلیف کانتینر های گوشت دپو شده در گمرگ بندر شهید رجایی تشریح کرد؛
دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس از ترخیص 154 کانتینر گوشت دپو شده از گمرگ شهید رجایی به صورت قطعی خبر داد و اظهار داشت با تدابیر اتخاذ شده 60 کانتینر گوشت دیگر طی هفته آینده به بازار مصرف عرضه خواهد شد.
کد خبر: ۷۲۰۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰ 27 February 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، ابوالفتح ابوالهادی دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس در تشریح آخرین اقدامات انجام شده به منظور تعیین تکلیف کانتینرهای گوشت دپو شده در گمرگ بندر شهید رجایی اظهار داشت: تا این لحظه از تعداد ششصد و نوزده کانتینر گوشت مزبور، تعداد 154 کانتینر به صورت قطعی توسط مالکین ترخیص شده است.

وی خاطر نشان کرد: پس از طی روند تحقیقات و بررسی اسناد و مدارک موجود و با شناسایی تعداد 60 کانتینر گوشت دیگر نیز در نتیجه اتخاذ تدابیر لازم و پس از نمونه‌برداری توسط اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، مقرر گردیده این محموله عظیم گوشت تا هفته آینده به بازار مصرف عرضه و در چرخه توزیع قرار گیرد.

ابوالهادی در ادامه اظهار داشت: با اقدامات انجام شده، تعداد دویست و پنجاه کانتینر گوشت به گمرگ وارد شده است که علیرغم خروج کانتینرهای گوشت هم اکنون تعداد 815 کانتینر گوشت در اسکله بندر شهید رجایی بندرعباس موجود می‌باشد و روند واردات گوشت همچنان ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس تصریح کرد: تعداد 111 کانتینر گوشت نیز توسط اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان شناسایی و به صاحبان کالا جهت انجام تشریفات ترخیص ابلاغ و اعلام رسمی شده است که ظرف مهلت مقرر نسبت به ترخیص آن اقدام نمایند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار