کد خبر: ۷۱۹۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱ 26 February 2019
انتخاب کت و شلوار برای آقایان جزو انتخاب‌های دشواری است که نیاز به رعایت نکات خاصی دارد، شاید اگر سبک کت و شلوار‌های آدم‌های معروف و خوشتیپ همچون مردان هالیوودی را ببینید انتخاب و ست کردن کت و شلوار برایتان راحت‌تر شود. مردان هالیوودی با رعایت ریزترین نکات لباس هایشان را انتخاب میکنند به همین دلیل گزینه خوبی برای ایده گرفتن هستند. 

کریس همسورث که جزو خوشتیپ‌ترین مرد‌های هالیوود به حساب می‌آید با پوشیدن کت و شلوار خاکستری ثابت کرد که این رنگ کت و شلوار مخصوص پیرمرد‌ها نیست و میتوان با کت و شلوار خاکستری هم خوشتیپ بود. کت و شلوار او طرح راه راه بسیار ریز دارد که پیشنهاد میکنیم اگر پوشیدن کت و شلوار را دوست ندارید کت تک خاکستری با راه راه ریز را امتحان کنید.

مدل کت و شلوار مردان هالیوودی

داگلاس بوث به پوشیدن کت و شلوار مشکی با پیراهن سفید علاقه زیادی دارد و با پوشیدن آن‌ها به یک جنتلمن واقعی تبدیل میشود، این سبک کت و شلوار را هر مرد خوشتیپی باید داشته باشد، زیرا همه جا بپوش است و به خوشتیپ شدن تان کمک زیادی میکند.

مدل کت و شلوار مردان هالیوودی

دیوید بکهام جزو کسانی است که تیپ‌های غیر منتظره را دوست دارد و لباس‌های عجیبی را با هم ست میکند، شاید باورتان نشود که کت و شلوار را هم میتوان با تیشرت و کتانی ست کرد البته این ترکیب مورد پسند همه نیست، اما خیلی هم بد نیست.

مدل کت و شلوار مردان هالیوودی
 
چنینگ تیتوم همیشه خوشتیپ و خوش لباس است، او به پوشیدن کت و شلوار سه تکه بیشتر علاقه دارد یعنی کت و شلوار و جلیقه. او کت و شلوار سه تکه را معمولا با کراوات ست میکند که واقعا ترکیب خوبی است.

مدل کت و شلوار مردان هالیوودی

مت بومر معمولا از پاپیون به عنوان اکسسوری برای کت و شلوارهایش استفاده میکند که جذابیت خاصی به استایل او میبخشد، پاپیون برای کت و شلوار مشکی و مخصوصا برای مجالسی مانند عروسی عالی است.

مدل کت و شلوار مردان هالیوودی
 
منبع:نمناک
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار