مدیرعامل و مسئول فنی بیمارستان سیدالشهدای یزد گفت: جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه ماموگرافی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان در بیمارستان سیدالشهدای یزد راه اندازی شد.
کد خبر: ۷۱۹۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۹ 26 February 2019

 مرتضی مناقب مدیر عامل و مسئول فنی بیمارستان سیدالشهدای یزد گفت: یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های ماموگرافی دیجیتال دنیا و ساخت سال ۲۰۱۸ در این مرکز نصب و راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه بانوان ۴۰سال به بالا یک بار در سال باید ماموگرافی شوند، افزود: این دستگاه در تشخیص ضایعات خوش خیم و بد خیم بیماری‌های سرطان سینه بالاترین دقت را دارد که حتی ۱۰سال قبل از رشد غدد سرطانی را هشدار می‌دهد.

مناقب با بیان اینکه چهارمین دستگاه ماموگرافی در استان یزد است تصریح کرد: غربالگری و بیماریابی با نصب این دستگاه با کیفیت بالا و در حد استاندارد‌های جهانی را می‌توان انجام داد.

وی افزود: با راه اندازی و نصب این دستگاه امکان غربالگری بیش تری از بیماران به وجود آمده به گونه‌ای که می‌توانیم روزانه به ۵۰ تا ۶۰ مراجعه کننده خدمات ارائه کنیم.

مسئول فنی بیمارستان سیدالشهدا هزینه این دستگاه را یک میلیارد تومان دانست و گفت: خوشبختانه خیرین در زمینه‌های درمانی همگام شده اند و این دستگاه با کمک یک خیر تهیه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار