لازم است در چهل سالگی انقلاب مسئولان هم به بلوغ فکری رسیده برای گردش و تفریح خود و خانواده هایشان به اسم همایش به چپاول بیت المال نپردازند و هزینه‌های این همایش‌های بی‌ارزش و بی‌ثمر را به اقشار کم درآمد زیر مجموعه های خود اختصاص دهند تا از رواج اشرافی گری و افزایش فاصله طبقاتی بین مدیران و مردم جلوگیری شود.
کد خبر: ۷۱۸۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۳ 24 February 2019

به گزارش تابناک هرمزگان،حسن عباسی: در چند دهه گذشته خصوصاً پس از اتمام جنگ تحمیلی و رواج تدریجی اشرافی گری، سنّتی مذموم بین ادرات مختلف کم کم متولّد و رشد و نمو پیدا کرد به این معنا که مدیران کلّ ادارات و شرکت‌های دولتی از آموزش و پرورش گرفته تا دفاتر تأمین اجتماعی و مخابرات و گردشگری و استانداران و معاونانشان و شهرداری ها و... در ماه‌های آخر سال خصوصاً دی، بهمن و اسفند که هوا خنک و ملَس بوده و از شرجی تابستان هم خبری نیست با بودجه بیت المال اقدام به برپاییِ همایش‌های کذایی در استانهای جنوبی کشور نظیر هرمزگان و بوشهر نموده و ضمن اقامت پر شور در هتلهای پنج ستاره این استان‌ها و خوردن غذاهای گران قیمت و گردش و تفریح با پول زبان بسته بیت المال به همراه خانواده‌هایشان گشتی در جزایر جنوبی کشور زده و به تفریح و خرید می‌پردازند.

در طول این همایشهای بی بار و بی حاصل فقط غذا و شیر و شکلات سِرو شده و خبری از حل مشکلات مردم نیست

در ماه‌های گرم سال یعنی تیر و مرداد و شهریور که جنوب شرجی و گرم و برای مدیران محترم صد البته غیر قابل تحمل است مکان برگزاری همایش ها به طور خودکار به استانهای شمال غرب نظیر اردبیل و آذربایجان شرقی و غربی منتقل و در فصول معتدل در سایر مناطق خوش آب و هوا به خوردن و نوشیدن در هتل های پنج ستاره و گردش و تفریح می پردازند.

گاهی سفرهای خارج کشور نیز چاشنی کار بعضی از مدیران با بهانه‌های مختلف نظیر بازدید از پروژه‌های عمرانی کشورهای دیگر و... انجام می‌شود.
حال این سوال مطرح می‌شود با پیشرفت تکنولوژی این همایش‌های بی‌ثمر و پرهزینه در گروه‌های مجازی در ساعت مقرر و از طریق ویدئو کنفرانس قابل اجرا می‌باشد چه لزومی دارد که با صرف هزینه بسیار از بیت المال برای مدیرانی با کارنامه‌ای سراسر پر از نآکارآمدی همایش‌های پرهزینه بی‌ارزش برگزار شود.

با توجّه به شرایط اقتصادی فعلی کشور و هجمه بین‌المللی برای تحریم اقتصاد ایران این خراجی ها و سفره پردازی ها از بیت المال برای مدیران شکم پُرِ دولتی چه معنایی دارد؟

چرا مدیران کل ادارات باید همایش‌های فصلی همیشگی داشته باشند؟ در شرایطی که بسیاری از کارگران زحمت کش و باغیرت این سرزمین چندین ماه است که حقوقی دریافت نکرده‌اند مدیران همان شرکت ها و کارخانه ها با پول بیت‌المال به همایش بازی و خوردن شیر و شکلات در هتلهای پنج ستاره مشغولند.

آیا تاکنون در هتل پنج ستاره ای بنر و پلاکاردی مبنی بر همایش؛ رفته گران، معلمّان اول ابتدائی، کارگران و یا سایر اقشار زحمت کش و کم درآمد دیده‌اید؟


ولی تا دلتان بخواهد همایش روسای دانشکده‌های پزشکی و معاونانشان، استانداران و معاونانشان، شهرداران و معاونانشان و مدیران کل ادارات دیگر به کرات در هتلهای پنج ستاره و گران قیمت برگزار می‌شود. و جالب است که اغلب این همایش ها در ادارات و موسسات زیر مجموعه دولت انجام می‌گیرد، و سایر نهادها و موسسات غیر دولتی این خراجی ها را ندارند چون باید در مورد هزینه کرد و دستاورد این همایش ها پاسخگو باشند ولی در ادارات دولتی چنین رسمی مرسوم نمی‌باشد.

لازم است در چهل سالگی انقلاب مسئولان هم به بلوغ فکری رسیده برای گردش و تفریح خود و خانواده هایشان به اسم همایش به چپاول بیت المال نپردازند و هزینه‌های این همایش‌های بی‌ارزش و بی‌ثمر را به اقشار کم درآمد زیر مجموعه‌های خود اختصاص دهند تا از رواج اشرافی گری و افزایش فاصله طبقاتی بین مدیران و مردم جلوگیری شود.

مسئولین محترم دولتی از بالا تا پایین برای مدیریت صحیح لازم است به نامه‌های مولای متقیان علی(ع) به مالک اشتر مراجعه نمایند تا خصوصیات یک مدیر دولتی علوی واقعی را شناخته و در مسیر علوی شدن قدم بر دارند نه زندگی اشرافی سُفیانی....

همایش‌های فصلی برای خوردن شیر و شکلات، نه بر طرف کردن مشکلات ملت
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
برا مردم سودی نداره برا مدیران که آب ونون که داره..نامه حضرت علی هم مال اول انقلاب بود این مدیران حال هرکدومشان برای خودشان یک حضرت علی هستند وهزار فتوا واجتهاد دارند.وطلبکار انقلاب ومردم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار