فرمانده سپاه هرمزگان درنشست صمیمی با پاسداران مطرح کرد:
بنای خیر پاسداران سپاه و بسیجیان در آستانه میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها درقالب راه‌اندازی صندوق حمایت از اشتغال و ازدواج و تأمین معیشت محرومین با نام مبارک آن حضرت رقم می‌خورد.
کد خبر: ۷۱۸۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶ 23 February 2019

به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از بسیج رسانه، سرهنگ اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجادعلیه السلام استان در جمع صمیمی پاسداران صبح امروز شنبه چهارم اسفندماه 97 عنوان کرد: بنای خیری داریم که دوست داریم همچون همیشه پاسداران پیشران آن باشند ما پاسداران وبسیجیان سلحشور به تاسی از بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها که درآستانه میلاد سراسر نور آن می باشیم جهت رفع مشکلات ازدواج واشتغال جوانان و معیشت محرومین بخشی ازحقوق ماهیانه خودرابه این امر اختصاص می‌دهیم.

سالاری افزود: بنای خیر پاسداران سپاه و بسیجیان در آستانه میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها درقالب راه‌اندازی صندوق حمایت از اشتغال و ازدواج و تأمین معیشت محرومین با نام مبارک آن حضرت رقم می‌خورد.

اختصاص بخشی از حقوق پاسداران وبسیجیان جهت رفع موانع ازدواج، اشتغال جوانان و معیشت محرومین هرمزگان

فرمانده سپاه هرمزگان تشریح نمود: استفاده از ظرفیت دریای بیکران بسیج و سپاه جهت واگذاری بخشی از حقوق ماهیانه را جدای از پاسداران تا سقف کلیه اقشار توسعه خواهیم داد و طی نشست‌هایی که با برخی اقشار بسیج نیز داشتیم، امیدواریم کارعملیاتی گردد.

فرمانده ارشد سپاه امام سجاد علیه السلام افزود: امیدواریم با نیت خیر و خداپسندانه‌ای که شما پاسداران دارید و سازوبرگهایی که تدارک دیده شده هرچه سریع‌تر مقدمات اولیه کار، عملیاتی گردد.

سالاری در پایان ضمن تشکر از پاسداران بابت حسن همکاری و پیشتازی در این اقدام خیرخواهانه بعمل آوردند تأکید کرد: ما سپاسگذار شما پاسداران هستیم و اما صندوق حمایتی نیازمندی‌هایی دارد که نیاز است شما پاسداران دراین مرحله نیز کمک کننده بنای خیر باشید.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار