فرمانده بسیج دریا در ستاد نیروی دریایی سپاه منصوب شد
کد خبر: ۷۱۷۰۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵ 19 February 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، دریادار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه درآیین معارفه اولین فرمانده بسیج دریایی درشورای فرماندهی ندسا، عنوان کرد: استفاده از ظرفیت و توان مردمی در سواحل تحت عنوان بسیج دریایی ازجمله اهداف ایجاد بسیج دریایی است.

وی درادامه افزود: یکی از مهمترین مصادیق در راه‌اندازی بسیج دریایی شرایط و وجود ظرفیت سپاه دریایی درحمایت وتسهیل گری ازمشکلات مردم ساحل نشین است ناوسالار علی علی نژاد فردی فعال و خوش فکر می‌باشد قطعاً وی می‌تواند آینده‌ای درخشان در بسیج دریایی سپاه رقم بزند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه ضمن بیان ویژگی در حوزه جغرافیایی ماموریت فرمانده بسیج دریایی تأکید کرد: با شناخت از توانمندی و اشرافیت به بسیج و تجربیاتی که ناوسالار علینژاد دارد امیدوارم است وی بتواند بسیج دریایی را در استانهای سیستان‌وبلوچستان، هرمزگان، بوشهر و خوزستان و دیگر استانهای متصل به دریا با موفقیت راه‌اندازی کند.

دریادار تنگسیری بسیج دریایی را تشریح کرد: بسیج دریایی ضرورتی واجب بود و استفاده از ظرفیت و توان مردمی در سواحل، تحت عنوان بسیج دریایی در استانهای سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر و خوزستان، استانهای شمالی، یکی از مهمترین رسالت و مأموریت تشکیل آن می‌باشد.

مقام ارشد ستاد دریایی سپاه اولین فرمانده بسیج دریایی را توصیف کرد: فرمانده نیروی دریایی سپاه ناوسالار علی‌نژاد را فردی فعال و خوش فکر می‌دانم و با شناختی که از توانمندی وی سراغ دارم بسیج دریایی با فرماندهی ایشان می‌تواند آینده‌ای بسیار درخشان در نیروی دریایی کل سپاه رقم بزند.

در پایان سرهنگ علی نژاد نیز ضمن تشکر از اعتماد فرمانده نیروی دریایی سپاه عنوان کرد: با توکل به خدا، تمام توانم را برای راه‌اندازی و انسجام بسیج دریایی در استانهای دریایی کشور به کار خواهم گرفت و از ظرفیت جوانان فهیم و سختکوش دریا آشنا و با تفکربسیجی در راستای حراست از مرزهای آبی گام خواهیم برداشت.

فرمانده بسیج دریا در ستاد نیروی دریایی سپاه منصوب شد

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار