استاندار ایلام گفت: خوشبختانه استان ایلام در بحث مواد مخدر و اعتیاد جزو استان های آخر کشور محسوب می شود و وضعیت نگران کننده ای نداریم.
کد خبر: ۷۱۶۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۴ 18 February 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  قاسم سلیمانی دشتکی  در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت:این استان به آن صورت معتاد متجاهر ندارد ولی نیاز است دستگاه های اجرایی مرتبط نسبت به جمع آوری معتادین متجاهر اقدام کنند.

استانیار ایلام تاکید کرد: توانمندسازی و اشتغالزایی برای افرادیکه دچار اعتیاد شده اند، بسیار حائر اهمیت است و در زمینه تسهیلات لازم به کسانیکه از دام اعتیاد خارج شده اند برای اشتغال پرداخت شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام نیز اظهار داشت: استان ایلام در بسیاری از آسیب های اجتماعی جزو استان های آخر محسوب می شود و در بعضی از مسائل اجتماعی استان بزرگنمایی می شود.

محمد نوذری افزود: برای توسعه اقتصادی و ورود سرمایه گذار به استان باید از اعلام برخی از آمارهای غیر واقعی آسیب های اجتماعی استان در سطح جامعه جلوگیری شود.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان نیز اظهار داشت: در استان ایلام حدود 50 کمپ مرکز درمانی و 36 مرکز درمان دارویی در استان فعالیت دارند که نسبت به درمان افراد خود معرف اقدام می کنند.

فهد کمالوندی تصریح کرد: نرخ شیوع اعتیاد در استان ایلام 1.9 درصد است که بسیار پایین تر از میانگین کشوری است و در این استان به آن صورت معتاد متجاهر نیز وجود ندارد.

وی تصریح کرد: امسال جاری 212 نفر معتاد متجاهر به کمپ های درمانی معرفی شده اند که عمده این افراد غیر بومی بوده اند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار