کد خبر: ۷۱۶۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲ 18 February 2019
تابناک / نماینده مردم رشت در مطلبی در صفحه اینستاگرام خود از سیاست زدگی برخی رسانه ها انتقاد کرد.
 

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی  در مطلبی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

در دهه فجر مطابق برنامه اعلامی فرمانداری رشت به یک روستایی دعوت شده بودم و مدیر شبکه توزیع برق استان و شهرستان و عوامل آنها و سایر مدیران مرتبط و غیر مرتبط حضور داشتند ماجرا افتتاح یک پست تقویت برق بصورت نمادین از تمامی اقداماتی بود که برای تقویت شبکه برق روستاهای شهرستان رشت صورت پذیرفته بود و آنطوریکه مدیر توزیع برق استان گزارش کرد افتتاح این پست برق بنمایندگی از ۱۰۷ پروژه تقویت برق روستاهای شهرستان با اعتباری حدود ۲۵ میلیارد تومان بود بعد از این مراسم در کمال ناباورانه یک سایت بداخلاق با برش تصویر پست برق سعی نمود وانمود کند که موضوع افتتاح تیر برق است ! آنقدر این موضوع مضحک و مسخره و خنده دار بود که در ابتدا فکر نمی کردم چنین بازتابی در شبکه های مجازی داشته باشد و مسلم است و هر آدم عاقل و فهیمی می داند که افتتاح تیر برق نمی تواند واقعیت داشته باشد !

البته دوستان خوب ما در آن روستا نیز قدری دقت بخرج نداده بودند و ظاهرا یک سر روبان را به تیر برق کنار پست برق بسته بودند!! البته در تصاویر کاملا افتتاح پست برق واضح است ولی بسته شدن یک سر روبان به تیر برق بهانه ای شد که با برش پست برق به بیننده القا کنند که موضوع جمع شدن ان همه مسئول و غیره صرفا برای افتتاح یک تیر برق است که فارغ از شیطنت رسانه ای نشان از عمق کینه و عداوت و دشمنی است !

وقتی سایر پست های آن صفحه مجازی را نگاه کردم از نوع نگاه این سایت متاسف شدم که در سایه سیاست زدگی شدید چیزی بنام اخلاق و شرافت قلم در نزدشان معنایی نداشته فلذا فقط دعا میکنم خداوند به این جنس از بندگان خودش هم عنایتی کرده و شاید ذره ای وجدان خفته اشان را بیدار نماید که اخلاق مداری و دین داری هم خوب است و چیز بدی نیست ! و اگر به آخرت اعتقاد دارند که در آن به جد شک دارم بازی کردن با آبروی مردم و داستان ساختن برای تخریب شخصیت آنان قطعا گناهی نابخشودنی است!


جعفرزاده ایمن آبادی
نماینده مردم شریف شهرستان رشت در مجلس
روزهای واپسین بهمن ماه سال ۱۳۹۷

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار