به پاس قدردانی و تکریم از استاندار قزوین به دلیل برگزاری باشکوه مراسم کنگره سه هزار شهید استان، لوح تقدیری از طرف سپاه پاسداران اهدا شد.
کد خبر: ۷۱۶۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱ 18 February 2019

تجلیل سپاه پاسداران از استاندار قزوین

به گزارش تابناک قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در دیدار با هیئت رئیسه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در عصر یکشنبه که در استانداری برگزار شد عنوان کرد: وحدت و همدلی رمز موفقیت در همه عرصه هاست و امروز باید برای عبور از مشکلات این انسجام را حفظ کنیم.

زاهدی اظهار کرد: مردم ایران هر زمان که احساس کنند توطئه دشمنان بیش تر می شود با انگیزه بالاتری در مناسبتها حضور پیدا می کنند تا از نظام و انقلاب دفاع کنند و با همین رویکرد و با درک بالای مردم امسال شاهد حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن بودیم.

وی تاکید کرد: مشکلات، فشارها و موانعی مانند جنگ تحمیلی و بعد از آن تحریم های اقتصادی که دشمنان برای جمهوری اسلامی ایران رقم زدند اگر برای هر کشور دیگری وجود داشت قطعا آن را متلاشی می کرد اما در ایران با حضور مردم در صحنه و مقاومت و ایستادگی شاهد عبور از مشکلات و فرازونشیب ها هستیم و با برگزاری جشن چهل سالگی وارد دهه پنجم این انقلاب شدیم.

استاندار قزوین درباره برگزاری کنگره ملی ۳۰۰۰ شهید استان قزوین گفت: این برنامه باشکوه با همکاری همه نهادها، دستگاه ها، افراد و اقشار مردم برگزار شد و به عنوان یکی از رویدادهای مهم فرهنگی توانست رضایت خانواده شهدا را فراهم کند.

زاهدی  یادآورشد:همکاری و همدلی که در برگزاری کنگره شهدا شاهد یودیم باید در همه‌ی عرصه ها الگوی مدیران باشد تا به نتایج مطلوب دست یابیم.

در این دیدار تقدیرنامه سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به خاطر برگزاری باشکوه کنگره ملی بزرگداشت ۳۰۰۰ شهید استان قزوین توسط سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان به عبدالمحمد زاهدی اهدا شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار