مسؤول بازیگران و هنروران استان مازندران در سریال تلویزیونی «نفوذ»، گفت: سریال تلویزیونی «نفوذ» در سال 98 به طور کامل از شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران در 45 قسمت پخش خواهد شد که فیلمبرداری بخش سایت آمریکایی‌ها در چالوس باقی مانده است که دو ماه زمان می‌برد.
کد خبر: ۷۱۶۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴ 18 February 2019

مسؤول بازیگران و هنروران استان مازندران در سریال تلویزیونی «نفوذ»، گفت: سریال تلویزیونی «نفوذ» در سال 98 به طور کامل از شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران در 45 قسمت پخش خواهد شد که فیلمبرداری بخش سایت آمریکایی‌ها در چالوس باقی مانده است که دو ماه زمان می‌برد.
هنر همواره در زندگی انسان‌ها حضوری مداوم و غیرقابل انکاری دارد و به عبارتی هنر جزئی از وجود انسان است که بر پایه اندیشه خلاقانه ظهور و بروز پیدا می‌کند.

در بین هنرهای مختلفی که در زندگی انسان‌ها وجود دارد، هنر بازیگری که بعضاً از آن به عنوان هنر هفتم در سینما نیز یاد می‌شود نقش بسیار پررنگ‌تری را به خود گرفته است و بر همین اساس بود که هنر بازیگری شکل گرفت و علاقه‌مندان و استعدادهای این حوزه یکی پس از دیگری توانمندی‌های هنری خود را نشان دادند و در این بین، افرادی نیز به دلیل توانایی‌های خاصی که داشتند بیش از بقیه توانستند هنر بازیگری را به همگان بشناسانند و به اصطلاح «ستاره» شده و در یادها مانا شوند.

اما با این اوصاف، وجود فرصت‌های برابر برای همگان جهت به نمایش گذاشتن توانمندی‌ها و استعدادهای خویش موضوع بسیار مهم و کلیدی است که کمتر به آن توجه شده است و همین امر سبب شد تا بسیاری از استعدادها ناشناخته بمانند و هرگز فرصت ظهور و بروز پیدا نکنند.

وجود فرصت‌های خاص و طلایی در هر برهه‌ای می‌تواند به کشف استعدادهای ناب و پنهان مانده هنری افراد منجر شود و خالقان جدید آثار هنری شده و اسطوره شوند. بر همین اساس یکی از فرصت‌های بسیار مهم و طلایی در ماه‌های اخیر برای علاقه‌مندان به هنر و هنرمندان حوزه استان مازندران ایجاد شده است، ساخت سریال فاخر و ارزشمند «نفوذ» محصول شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران است که کار ضبط آن در در شهرستان چالوس آغاز شده است و همچنان ادامه خواهد داشت.

در همین رابطه گفت‌وگویی با حمید یزدانی مسؤول بازیگران و هنروران استان مازندران در سریال تلویزیونی «نفوذ» انجام دادیم که در زیر می‌خوانید.

وی با اشاره به اینکه اسم اصلی سریال «نفوذ» است، اظهار کرد: قرار بود در چهار فصل 10 قسمتی ساخته شود اما با صداوسیما با توجه به دهه فجر اقدام به پخش قسمت‌هایی از این سریال در قالب 10 قسمت در طول ایام دهه مبارک فجر از شبکه یک سیما کرد و نام آن را نیز «خط تماس» نام‌گذاری شد.

وی افزود: سریال تلویزیونی «نفوذ» در سال 98 به طور کامل از شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران در 45 قسمت پخش خواهد شد که فیلمبرداری بخش سایت آمریکایی‌ها در چالوس باقی مانده است که دو ماه زمان می‌برد.

مسؤول بازیگران و هنروران مازندران در سریال تلویزیونی «نفوذ»، تصریح کرد: داستان مربوط به 6 ماه قبل و 6 ماه بعد از انقلاب است که از بحث سفارت آمریکا، قائله گنبدکاووس و چریک فدایی‌ها، مجاهدین خلق و کمیته است و بازیگران مطرحی مانند حمیدگودرزی، علیرام نورایی، شهره لرستانی، احمد نجفی و ... به ایفای نقش می‌پردازند.

وی درباره به‌کارگیری هنرمندان بومی مازندرانی برای ایفای نقش در این سریال، گفت: حدود هزار نفر از هنرمندان و علاقه‌مندان به این رشته از چالوس و نوشهر تا تنکابن در این سریال به ایفای نقش پرداختند و از این تعداد حدود 70 نفر دیالوگ داشتند.

یزدانی عنوان کرد: استعدادهای هنری در مازندرانی‌ها کم‌نظیر است و ایفای نقش هنرمندان مازندرانی‌ در این سریال بسیار گواه این مدعاست و به خوبی توانستند نقش‌های محوله را در این سریال ایفا کنند و استعدادهای هنری کم‌نظیر مازندرانی‌ها را به نمایش بگذارند.

وی با قدردانی از تیم ساخت سریال تلویزیونی «نفوذ» در چالوس، اذعان کرد: تیمی بسیار اندیشمند و فرهیخته همراه با کارگردانی صاحب سبک، توانا، دانشمند و متبحر کار ساخت این سریال را بر عهده دارند که مدیر تولید این سریال هم از جوانان با دانش، مجرب، خوش‌فکر و خوش‌اخلاق چالوسی به نام «مهدی مددکار» است و برای بنده باعث افتخار است که در کنار این بزرگان انجام وظیفه می‌کنم.

مسؤول بازیگران و هنروران استان مازندران در سریال تلویزیونی «نفوذ»، گفت: در کل دو سوم لوکیشن‌ها در چالوس و نوشهر بود و تاکنون در چالوس چهار ماه فیلم‌برداری انجام شد و دو ماه دیگر نیز باقی مانده است.

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار