تابناک / از پیامبر اکرم ص سؤال شد: چه کسی نزد خداوند محبوب تر است؟ پیامبر فرمودند: آن که نفعش به انسان ها بیش تر برسد.
کد خبر: ۷۱۵۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵ 17 February 2019

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری رساگیل، اداره گاز شهرستان لاهیجان به لطف خداوند و در سایه تلاش و پیگیری های شبانه روزی مدیر و کارکنان آن و حمایت های مسئولین شهرستانی و استانی و همدلی و تعامل دهیاران و شوراهای شهرستان توانست در شهریور ماه ۹۵ جشن سبز بهره مندی تمامی ۱۸۰ روستای دارای سکنه شهرستان لاهیجان را برگزار نماید. گازرسانی به ۹۰ روستا در مناطق کوهستانی و صعب العبور بخش رودبنه و مرکزی این شهرستان و در مدت کمتر از ۲ سال، شاید در ابتدای کار بعید به نظر می رسید اما با اتکا به خداوند متعال، همت بالا، روحیه جهادی و دلسوزانه کارشناسان و مهندسین شرکت گاز به ثمر نشست و برگی زرین در کارنامه اداره گاز شهرستان لاهیجان ثبت گردید.

پس از ثبت این موفقیت، اداره گاز شهرستان لاهیجان تلاش های خود برای استمرار نهضت خدمت رسانی به مردم را ادامه داد. پایداری جریان گاز مردم با مدیریت و برنامه ریزی، ایفای وظایف و مسئولیت های اجتماعی، آموزشی و توسعه فرهنگ مصرف بهینه و ایمن، برگزاری همایش و جذب سفیران انرژی و همیاران گاز از بین نیروهای بسیج، هلال احمر، دهیاران و شوراها، ادارات و سازمانهای مردم نهاد، و نیز احداث سرویس بهداشتی و نمازخانه بین راهی، ایجاد نهالستان و کاشت ۶۵۰ اصله نهال یادمان شهدای شهرستان لاهیجان، ادامه نهضت خدمت رسانی به مردم را گواهی می دهند.

اما امروز برگزاری “کنسرت خیریه” به منظور حمایت از خانواده های تحت پوشش بهزیستی و محروم از نعمت گاز، سند دیگری از دلسوزی و مردم داری مدیریت اداره گاز شهرستان لاهیجان می باشد.
آری انسان های موفق آن هایی هستند که با رفتار و کردار خود بر دیگران و جامعه مفید واقع شوند. اگر توده مردم، سادگی، افتادگی، صداقت و اخلاق خوب را در گفتار و رفتار مسئولان ببینند، اعتماد و باور رشد می کند و پایه های تعامل و همبستگی محکم تر می شود.

پس بکوشیم شکرگزار و قدردان نعمت ها بوده و در ایجاد ارتباط موثر بین مردم و مسئولین دلسوز، موثر باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار