فعال سیاسی و فرماندار اسبق کهگیلویه بزرگ در گفت وگو با صبح زاگرس پیرامون توصیه های رهبری به جوانان گفت:دو روز پس از جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری در بیانیه ای مهم و در کمتر از شش هزار کلمه جامع ترین نقشه برای آینده کشور را ترسیم و ابلاغ کردند.
کد خبر: ۷۱۵۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹ 17 February 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمدازچرام، ابراهیم جعفری فعال سیاسی کهگیلویه بزرگ در گفت وگو با صبح زاگرس پیرامون توصیه های رهبری به جوانان گفت:دو روز پس از جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری در بیانیه ای مهم و در کمتر از شش هزار کلمه جامع ترین نقشه برای آینده کشور را ترسیم و ابلاغ کردند.
 
وی افزود:بیانیه ای که نقشه راه گام دوم انقلاب است، در آن هم به تبیین دستاوردهای شگرف چهار دهه گذشته پرداخته و هم توصیه هایی برای جهاد بزرگ و ساختن ایران اسلامی را ارائه دادند.
 
فرماندار اسبق کهگیلویه عنوان کرد:وقتی معظم له می‌خواهند برکات بزرگ انقلاب اسلامی را بر شمرند، یکی از مهمترین سرفصل ها بحث عدالت و سنگین کردن کف عدالت در تقسیم امکانات عمومی کشور است.
 
وی در ادامه گفت: علیرغم اعلام نارضایتی از کارکرد عدالت در کشور، اما دستاوردهای مبارزه با بی عدالتی را با هیچ دوره گذشته قبل از انقلاب قابل قیاس نمی دانند.
 
این فعال سیاسی عنوان کرد: عدم انعکاس کارهای انجام شده در تبلیغات نارسای مسئولان را هم نقطه ضعف مهمی در این حوزه بر می شمارند و عدالت فعلی کشور را با عدالت مورد انتظار حکومت علوی دارای فاصله می دانند .
 
جعفری افزود:در قسمت دیگر بیانیه به سرفصل ها و توصیه های اساسی در پرتو آینده که به جوانان یعنی مخاطبان اصلی بیانیه اشاره دارد،نیز در سر فصل چهارم به عدالت و به مبارزه با فساد می پردازد و این دو مورد را لازم و ملزوم هم میخوانند.
 
وی ادامه داد:فساد اقتصادی، اخلاقی و سیاسی، وسوسه مال و مقام و ریاست، اشرافی‌گری مدیران، حرص و طمع، لقمه حرام، تبعیض در توزیع منابع عمومی، ویژه خواری ها و مدارا با فریبکاران اقتصادی را به شدت نکوهش کرده و آن را برای جامعه اسلامی غیرقابل قبول می دانند.
 
جعفری با اشاره به موارد مورد انتظار رهبر انقلاب از جوانان اظهار کرد:طهارت اقتصادی، فعالیت مستمر، قاطعیت و حساسیت دستگاههای نظارتی، پاکدستی و ساده زیستی مدیران و موارد متعدد دیگر را برای مبارزه با فساد از همگان به ویژه جوانان انتظار دارند.
 
وی افزود:اجرای عدالت و مبارزه با فساد را بدون مبارزه عملی دست یافتنی نمی‌دانند و برای این کار تاکید می فرمایند که نیازمند انسان های با ایمان،جهادگر و منیع الطبع با دستان پاک و دلهای نورانی هستیم.
 
فرماندار اسبق کهگیلویه در پایان ادامه داد:امید است که جوانان مومن و انقلابی، کاردان و دانا که در کشور ما فراوان اند، در جهت اجرای فرامین گهربار ایشان تلاش جهادگونه و اثر گذار به عمل آورند و در دهه پنجم و دهه های آینده انقلاب شاهد کاهش فاصله طبقاتی در همه زمینه ها و اجرای عدالت در حد مورد نظر معظم له باشیم.
به امید آن روز..
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار