فرمانده سپاه هرمزگان در دوره توانمند سازی فرماندهان؛
تنها مجموعه‌ای که می تواندحرکت‌های جهادی و تقویت کنند روحیه مطالبه‌گری محله اسلامی شما فرماندهان پویا، بصیر آتش به اختیار می‌باشید، توقع از دیگران نداشته باشید خودتان پیشران باشید.
کد خبر: ۷۱۵۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹ 17 February 2019

به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از بسیج رسانه؛ اباذر سالاری فرمانده سپاه هرمزگان در آیین افتتاحیه دوره توانمند سازی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج سراسر استان در قشم عنوان کرد: تنها مجموعه‌ای که می تواندحرکت‌های جهادی و تقویت کنند روحیه مطالبه‌گری محله اسلامی شما فرماندهان پویا، بصیر آتش به اختیار می‌باشید، توقع از دیگران نداشته باشید خودتان پیشران باشید.

وی ادامه داد: در همه حوزه‌ها خصوصاً حوزه اشتغال، تسهیل‌گری امر ازدواج، فضاسازی فرهنگ و سبک زندگی ایرانی اسلامی، ورزش، خدمت‌رسانی، مطالبه‌گری و .. گام‌های استوار بردارید همه ظرفیت‌های بسیج را به خدمت بگیرید و برگرفته از منویات امام خامنه‌ای حرکت‌های خود را سازمان دهید و پرچمدار آن حرکت‌های ارزشمند انقلابی باشید.

برای آنکه فعالیت هدفمندتر شود فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان افزود: فرماندهان محترم پایگاه‌های مقاومت همیشه یک سوال از خود بپرسند که شاخصه یک محله اسلامی چیست؟ فرمانده بسیج محله، شما پرچمدار یک محله هستید باید تقویت کننده مسیر تعالی انسانها را فراهم کنید.

 

مقام ارشد در بسیج استان در ادامه گفت: قطعاً به ویژگی‌هایی چون عدالت محوری، خوش برخوردی، صله رحم خوب، توجه مردم به لقمه حلال وحرام، وجود کاسبان منصف کمبود آمار جرم و جنایت، ولایت‌مداری، استکبار ستیزی، روحیه سلحشوری، فداکاری، پوشش مناسب، اهل مسجد وپررنگ ، اهل برنامه‌های فرهنگی اجتماعی، توانمند در اجرای سبک زندگی ایرانی اسلامی و راستگو...

 

سالاری اضافه کرد: خلاءهای برخی چشم دوختن به دستان دیگری است فرمانده بسیج باید از خودش ابتکار عمل داشته باشد خودجوش در محله گام بردارد و بتواند در جامعه پیرامونی خود تأثیر گذار باشد.

در ادامه به ویژگی فرمانده پرداخت وتشریح نمود: فرمانده پایگاه مقاومت بسیج و توانمند فردی است که بتواند نقش پر رنگی در تحولات جامعه پیرامونی خود در همه حوزه‌ها چه در حوزه فرهنگ، سیاست، اقتصاد، و امنیت محله داشته باشد. بایستی به صورتی عمل کند که احساس همراه بودن با مردم ودمورد اعتماد شدن وی را عملاً مشاهده کرد.

سالاری درادامه گفت: ما خدمتگذار مردم هستیم و به هیچ عنوان مانع خدمات آنان نخواهیم بود بلکه تسهیل‌گر نیازها و درخواست‌های به حق آنان می‌باشیم.

و در آخر خاطر نشان کردند که: فرماندهان پایگاه‌ها سیاست‌های راهبردی سپاه را بدانید و برای آن فعالیت تعریف کنند و اگر فعالیت‌های پیشنهادی ما را متناسب با بوم جغرافیایی خود ندانستید قاطعانه روی پیشنهاد خود که می‌تواند سیاست‌های اصلی را محقق سازد پا فشاری کند.

پرچمدارحرکت‌های جهادی وخدمت‌رسانی محلات در دست فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج است
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار