«استاندار کرمانشاه در زمینه توسعه روستایی برترین استاندار کشور است» این جمله ای تاکیدی بود که معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رییس جمهوری در سفر به کرمانشاه بارها آن را بر زبان راند.
کد خبر: ۷۱۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲ 04 August 2015
روابط عمومی استانداری کرمانشاه روز دوشنبه در گزارشی اعلام کرد؛ دکتر ابوالفضل رضوی چه آن زمانی که برای بازدید از روستای زردویی پاوه حضور یافت و چه در نشست کارگروه تخصصی توسعه روستایی و عشایری استان بر این مهم تاکید بسیار کرد و این امر نشان از باور عمیق یک مدیر ارشد دولت تدبیر و امید بر کارنامه روشن استاندار کرمانشاه در یکی از مهم ترین عرصه های مورد تاکید دولت یعنی توسعه روستاها دارد.
این موفقیت زمانی مهم تر جلوه می کند که بدانیم معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رییس جمهوری، تحقق شعارهای دکتر حسن روحانی در عرصه توسعه روستاها را به شکل ویژه دنبال می کند.

 استانداری که در عرصه توسعه روستایی موفق ترین است

اولین تمجیدهای معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رییس جمهوری از عملکرد استاندار کرمانشاه در عرصه توسعه روستایی در جریان سفر وی به روستای زردویی صورت گرفت.
دکتر رضوی پس از بازدید از طرح های تحت پوشش صندوق کارآفرین امید در روستای در روستای زردویی پاوه و همچنین نمایشگاه تولیدات این واحدها اظهار کرد: آقای رضایی بابادی طی مدت حضورشان در مدیریت ارشد استان توجه ویژه ای به معیشت روستاییان و بهبود وضعیت اجتماعی و فرهنگی آن ها داشته اند و پیشرفت های حاصل شده در زمینه توسعه روستاها ثمره تلاش های ایشان و دیگر مدیران ارشد استان است.
وی همچنین تاکید کرد: مهندس رضایی بابادی در میان استانداران کشور یک استثناء محسوب می شود و از معدود مدیرانی هستند که در زمینه توسعه روستاها تلاش بسیاری انجام داده است.

به مردم کرمانشاه به خاطر این استاندار پیگیر و فعال تبریک می گویم

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رییس جمهوری در نشست کارگروه تخصصی توسعه روستایی و عشایری استان نیز دوباره از عملکرد استاندار کرمانشاه به نیکی یاد کرد و گفت: خوشحالم فرصتی پدید آمد تا از نزدیک روستای زردویی را بازدید کنم و با دیدن کارها و فعالیت های خوب صورت گرفته قوت بگیرم واقعاً به مردم استان کرمانشاه به خاطر این استاندار پیگیر و فعال تبریک می گویم.
دکتر رضوی ادامه داد: موضوع توسعه روستایی کار من است و در همین راستا 31 استان کشور را از نزدیک بررسی کرده و جلسات متعددی را در این زمینه برگزار کرده ام انصافاً کارهای بسیار بزرگ و خوبی در این کرمانشاه صورت گرفته است استاندار محترم از مدیران پیگیر و موفق در کل کشور هستند.

روستای زردویی نمونه ای موفق که حاصل تدبیر مدیریت ارشد استان

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رییس جمهوری در بخش دیگری از سخنانش به تجلیل از فعالیت های صورت گرفته در روستای زردویی پرداخت و گفت: باید از مردم روستای زردویی یاد بگیریم که چگونه از پتانسیل های موجود استفاده کنیم اهالی این روستا شیب تند دره را با ترازبندی تبدیل به باغ میوه و یک ثروت ملی کرده اند.
وی اضافه کرد: همچنین جوانی در روستای زردویی 100 نفر را شاغل کرده است و این ثمره باز کردن راه ها برای مشارکت مردم است.
وی گفت: موفقیت حاصل شده بی گمان حاصل برنامه ریزی و پیگیری های استاندار محترم و همکاران ایشان است و اگر این پیگیری صورت نمی گرفت این اتفاقات خوب هم در این روستا نمی افتاد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار