رضازاده با گلایه از برخی‌ها در حمله به دولت و مجلس گفت: دو نهاد دولت و مجلس مستقیم با رای مردم انتخاب می‌شود؛ چرا به منتخبان خود حمله می‌کنید.
کد خبر: ۷۱۴۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸ 12 February 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:حسین رضازاده نماینده مردم شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید یک اقدام اساسی در خصوص طرح های عمرانی کازرون صورت گیرد تا پیمانکاران و مسئولان محلی بتوانند کار را ادامه دهند.

وی با اشاره به اقدامات دولت در زمینه‌های مختلف با وجود برخی مشکلات ادامه داد: جاده‌های شهرستان کازرون از شاهراه‌های اصلی کشور و محل اتصال چهار استان بوده که بیشترین تلفات جاده‌ای را دارا است.

نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی با گلایه از به زمین ماندن طرح‌های مختلف در این شهرستان افزود: تونل محرم نیمه کاره مانده و تونل دیکانک که مربوط به قبل از انقلاب بوده همچنان به زمین مانده است.

عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کم لطفی‌هایی بوده که شاید موجب ناراحتی بعضی از همشهریان نیز شده باشد، اما تا دست در دست هم نداده و با هم حرکت نکنیم همچنان مشکل داریم.

نماینده مردم شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی با گلایه از تعطیلی عمده طرح‌های شهرستان، تصریح کرد: ساخت جاده دشت ارژن به تنگ ابولحیات و تونل محرم عملا تعطیل بودند.

وی ادامه داد: در شهرستان کازرون حداقل در مسئله راه‌سازی نباید مشکلی داشته باشیم بلکه باید این اتفاقات قبلا اتفاق می‌افتاد، چون طرح‌ها مصوب و اعتباراتش نیز مهیا بود.

رضازاده تاکید کرد: به محض اینکه اراده آمد در عین حال که بودجه کم بود و سخت تامین می‌شد، کار شروع شد که این نشان از وجود اراده برای انجام کار است.

وی ادامه داد: شاید قبلا مطالبه‌گر خوبی نبودیم، اما به لطف فضای آزاد امروز مطالبه‌گر‌های خوبی شده‌ایم و یکی از دلایل پیشرفت و توسعه هر کشور مطالبه‌گری مردم است.

رضازاده با گلایه از برخی‌ها در حمله به دولت و مجلس گفت: دو نهاد دولت و مجلس مستقیم با رای مردم انتخاب می‌شود؛ چرا به منتخبان خود حمله می‌کنید.

نماینده مردم شهرستان کازرون در مجلس با بیان اینکه شهرستان کازرون به عنوان شهرسبز مشهور بوده، اما اکنون خشک است گفت: پریشان، بهترین دریاچه آب شیرین خاورمیانه بود که خشک شده است.

وی با اشاره به انتقال آب از کازرون به بوشهر تصریح کرد: با وجود خشکسالی‌ها، اما هنوز آب به بوشهر منتقل می‌شود که انتظار است در این زمینه تدبیری اندیشیده شود.

نماینده مردم شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی گفت: از مسئولان بوشهر تقاضا داریم از راه‌های دیگر آب مورد نیاز خود را تامین کرده تا مردم شهرستان کازرون ازاین وضعیت نجات پیدا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار