مدیرکل اطلاع رسانی، افکارسنجی و ارتقای آگاهی عمومی قوه‌قضائیه:
شورای حل اختلاف رسانه باید در استانهای کشور راه‌اندازی شود به استناد ماده 8 قانون تشکیل شوراهای حل اختلاف مجوز آن به کلیه روسای دادگستری ها داده شده که می توانند در همه استانها افتتاح کنند.
کد خبر: ۷۱۳۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳ 06 February 2019

قلم در دست قلم به دستان نباید بلرزد

به گزارش تابناک هرمزگان، مهدی افتخاری در نشست خبری گفت: قلم در دست قلم به دستان نباید بلرزد یعنی خبرنگار باید یک جامعه شناس و روانشناس اجتماعی باشد.

افتخاری تأکید کرد: شورای حل اختلاف رسانه باید در استانهای کشور راه‌اندازی شود به استناد ماده 8 قانون تشکیل شوراهای حل اختلاف مجوز آن به کلیه روسای دادگستری ها داده شده که می توانند در همه استانها افتتاح کنند.
مدیرکل اطلاع رسانی، افکارسنجی و ارتقای آگاهی عمومی قوه قضائیه اظهار کرد: با راه اندازی این شورا، هرگاه شکایتی علیه رسانه و یا خبرنگاری طرح شود ابتدا پرونده به این شورا ارجاع داده می‌شود و در صورتی که منجر به سازش و اصلاح نشود به دادسرای رسانه ارجاع داده خواهد شد.
وی عنوان کرد: شورای حل اختلاف رسانه به عنوان پایلود در استان تهرآن برگزار شد که این شورا در سراسر کشور راه‌اندازی خواهد شد.
وی افزود: اعضای شورای حل اختلاف رسانه از بین پیشکسوتان رسانه هر استان انتخاب می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به بهره گیری از ظرفیت هنر در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی گفت: 2 نماهنگ با موضوع اعتیاد و طلاق و شش قطعه موسیقی در جهت پیشگیری از وقوع جرم در معاونت پیشگیری از وقوع جرم تولید و در رسانه ملی پخش شده است.


انتهای پیام/حسن عباسی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار