کد خبر: ۷۱۳۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳ 10 February 2019

سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت گفت: نوجوانی 11 ساله که بر اثر بی احتیاطی و بازی با تفنگ بادی دچار تیرخوردگی از ناحیه شکم شده بود توسط جراحان توانمند و حاذق بیمارستان نجات یافت و هم اکنون با حال مساعد در بخش های ویژه بیمارستان بستری است.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت؛ دکتر محمد طاها خادمی در خصوص این جراحی پیشرفته و پیچیده گفت: این بیمار از ناحیه شکم دچار اسیب شده بود که پس از مراجعه به اورژانس و معاینه توسط متخصص طب اورژانس و انجام اقدامات اولیه شامل آزمایشات، عکس برداری و سی تی اسکن بلافاصله به اتاق عمل بیمارستان انتقال یافت و توسط جراحان بیمارستان جراحی شد.

وی افزود: در ادامه متخصصین جراحی عمومی بیمارستان به صورت تلفنی به کمک دکترعلی محمد سادات؛ فوق تخصص جراحی عروق دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و دکتر آژ؛ فوق تخصص جراحی اطفال دانشگاه علوم پزشکی شیراز عمل جراحی بیمار با موفقیت انجام دادند.

دکتر خادمی عنوان کرد: از تلاش متخصصین جراح عمومی بیمارستان، دکتر رمدانی متخصص بیهوشی، پرسنل اتاق عمل، پرسنل بخش icu، سوپروایزرین وقت و از راهنمایی های دکترعلی محمد سادات و دکتر آژ کمال تقدیر و تشکر را داریم.

وی یادآور شد: خوشبختانه حال عمومی بیمار مساعد و در بخش ویژه icu تحت مراقبت های ویژه است که از همه همشهریان خواهشمندیم از قرار دادن سلاح های سرد و گرم در معرض تماس و دید کودکان و نوجوان جداً خودداری کنند.

دکترحمید بهادران؛ متخصص جراح عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت نیز خاطر نشان کرد: این بیمار از ناحیه شکم دچار پارگی و آسیب کبد وivc (ورید اجوف تحتانی) در زیر کبد و بالای شریان کلیه راست شده بود که با کمک دکتر فلسفی این عمل به مدت 3 ساعت به صورت فشرده و پیچیده صورت گرفت.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار