نانو فستیوال هرمزگان؛
کد خبر: ۷۱۲۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۷ 07 February 2019

سمینار نانو فناوری در فرهنگسرای طوبی بندرعباس در 24 بهمن 1397 رأس ساعت 17 برگزار خواهد شد.

وارد قلمرو سحرآمیز نانو شوید

به گزارش تابناک هرمزگان، سمیه منصوری در گفت‎وگو با خبرنگار تابناک، با اشاره به برگزاری سمینار آشنایی با نانو فناوری اظهار کرد: در روز چهارشنبه مورخ  24 بهمن 1397 رأس ساعت 17 سمینار آشنایی با نانو فناوری در فرهنگسرای طوبی بندرعباس با حضور مدرس تراز اول نانو کشور دکتر اشکان ذوالریاستین و مدیر ترویج ستاد نانو کشور مهندس محمد باقری برگزار خواهد شد.

نماینده انجمن نانو وزارت بهداشت ادامه داد: در این همایش در خصوص اهمیت مقیاس نانو و روش های کار و تولید در مقیاس نانو و کاربردهای آن در حوزه های مختلف و تشریح آیین نامه های دریافت حمایت از ستاد نانو توضیحاتی ارائه می‌کنند.

دبیر فستیوال نانو اضافه کرد: برگزاری این سمینار موجب آشنایی شرکت کنندگان با رشته نانو و ایجاد انگیزه برای حضور در المپیادهای علمی می‌گردد.

رابط نهاد ترویجی ستاد فناوری نانو معاونت علمی ریاست جمهوری افزود: که یکی از کاربردهای نانو تکنولوژی جا دادن اطلاعات زیاد در حجم کم یعنی بحث کوچک سازی است.

دبیر انجمن نانو علوم پزشکی هرمزگان بیان کرد: همچنین در این سمینار نمایشگاهی از محصولات نانو دایر می‌گردد و ضمن نشست و کارگاه‌های آموزشی تخصصی مسابقه و جوایز ارزنده‌ای هم در نظر گرفته شده است.

دبیر انجمن نانو پارک علم و فناوری استان تاکید کرد: که در انتهای این سمینار به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر داده خواهد شد.

خانم منصوری گفت: جهت رزرو صندلی عدد 1 به شماره 09038242028 ارسال کنید.

وارد قلمرو سحرآمیز نانو شوید
انتهای پیام /*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار