رژیم لاغری شکم به شما کمک می کند تا علاوه بر سم زدایی و کاهش وزن، شکمتان را هم کوچک تر کنید.
کد خبر: ۷۱۱۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶ 05 February 2019

رژیم لاغری شکم در دو هفته

به گزارش «تابناک تهران»؛ مثلا پیاده روی قبل از مصرف صبحانه، مصرف آب طعم دار، مصرف شکلات تلخ به عنوان میان وعده، کاهش مصرف برخی از مولتی ویتامین ها و شروع روز با تخم مرغ روش های خوبی برای کاهش سایز شکم و پهلو هستند.

لاغری موضعی یکی از معضلات جامعه ی امروز است. بسیاری از افراد می خواهند بدون اینکه وزن کم کنند یا زیاد لاغر شوند، چربی های ناحیه شکم را از بین ببرند. اما آیا رژیمی وجود دارد که تنها به کاهش چربی های موضعیشکم کمک کند.

رژیم لاغری شکم به شما کمک می کند تا علاوه بر سم زدایی و کاهش وزن، شکمتان را هم کوچک تر کنید.

رژیم لاغری شکم: مصرف اکسیر جادویی کاهش وزن

روز خود را با آب طعم دار شروع کنید. این کار به سم زدایی بدن نیز کمک می کند. تکه های لیمو، پرتقال و گریپ فروت را به آب اضافه کنید و صبح ناشتا یا 8 ساعت پیش از خواب نوش جان کنید. پوست مرکبات سرشار از آنتی اکسیدان هاییست که آنزیم های کبد را تحریک و موجب خارج شدن سموم از بدن می شود.

 
رژیم لاغری شکم: پیاده روی قبل از صبحانه

پیاده روی پیش از مصرف صبحانه تاثیر زیادی بر روی لاغری شکم دارد. اول اینکه طبق مطالعات قرار گرفتن در معرض نور خورشید بین ساعات 8 صبح تا اوایل ظهر صرف نظر از میزان فعالیت، کالری سوزی و سن به کاهش وزن کمک می کند. آفتاب صبحگاهی متابولیسم بدن را افزایش و ژن های چربی را کاهش می دهد. به علاوه چربی سوزی پیش از خوردن غذا موجب می شود که کالری سوزی شما مستقیما از ذخیره های انرژی صورت بگیرد.

رژیم لاغری شکم: شروع روز با تخم مرغ

در هر لقمه از تخم مرغ، پروتئین های کم چرب و سیر کننده وجود دارد. این درشت مغذی ماهیچه ساز، یکی از اجزای اصلی رژیم لاغری شکم است. علاوه بر این، تخم مرغ حاوی کولین نیز هست. کولین که بیشتر در غذاهای دریایی و پروتئین های کم چرب یافت می شود، مکانیسم ژن هایی را که موجب ذخیره چربی در اطراف کبد می شوند را به هم می ریزد. به این ترتیب به سم زدایی و کاهش وزن کمک می کند.

رژیم لاغری شکم: مصرف شکلات تلخ به عنوان میان وعده

یکی از مطالعات اخیر نشان داد که آنتی اکسیدان های موجود در شکلات تلخ از افزایش وزن و بالا رفتن قند خون جلوگیری می کند. مطالعه ی دیگری نشان داد که میکروب های مفید در روده، شکلات را به یک ماده ضد التهابی و سالم تبدیل می کند.

رژیم لاغری شکم: مصرف ماهی های آب سرد

پروتئین های کم چرب همچون ماهی روش خوبی برای افزایش متابولیسم و کاهش چربی های بدن است. اما همه ی ماهی ها نمی توانند به لاغری شکم کمک کنند. ماهی های آب سرد سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 و 114 میلی گرم اسیدهای چربی سوز و ضد التهاب امگا 6 هستند.

رژیم لاغری شکم: مصرف سبزیجات پیش از نهار و شام

سبزیجات حجم زیادی از معده را پر می کنند، اما کالری آنها بسیار کم است. سولفورفان موجود درسبزیجات برگ دار همچون کاهو، کلم و اسفناج به طور مستقیم بر روی ژن ها تاثیر می گذارند و به کاهش وزن کمک می کنند.

رژیم لاغری شکم: تجدید نظر در مصرف مکمل ها

اگر هر روز مقدار زیادی ویتامین و پروبیوتیک مصرف می کنید، بهتر است استراتژی خود را تغییر دهید. مصرف بیش از حد ویتامین B به چاقی و بیماری هایی نظیر دیابت منجر می شود. دلیل آن هم این است که مصرف بیش از حد آنها موجب تحریک ژن های چربی می شود. مصرف روزانه مکمل ها مشکلی ندارد، اما این بدان معنا نیست که مصرف بیشتر آنها بهتر است.

 

منبع: برنافیت

 
 
برچسب ها: لاغری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار