دو انفجار در بلوار بعثت زاهدان در حوالی کلانتری ۱۲ این شهر تلفاتی در پی نداشت و امنیت و آرامش در منطقه به خوبی برقرار است.
کد خبر: ۷۰۹۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۶ 29 January 2019

به گزارش تابناک سیستان‌وبلوچستان در پی انفجارات دوگانه امشب در حوالی کلانتری ۱۲ زاهدان در بلواربعثت زاهدان، معاون سیاسی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان اعلام کرد انفجارات تلفات جانی نداشت و تنها سبب شکسته‌شدن شیشه منازل اطراف گردید.

گروهک تروریستی جیش‌العدل (جیش‌الظلم) با انتشار پیامی مسئولیت این انفجارات را به عهده گرفته است.

محمد هادی مرعشی معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با اعلام ادامه تحقیقات اطلاعاتی برای برخورد با عوامل این تحرکات مذبوحانه گفت این قبیل اقدامات هیچ تاثیری در امنیت سیستان‌وبلوچستان نخواهد داشت و نیروهای امنیتی و انتظامی برای ارتقا سطح امنیت و آرامش جامعه بطور شبانه روز در تلاش هستند.

سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان به خبرگزاری ایسنا گفته «این صدا بر اثر پرتاب یک نارنجک انفجاری دست ساز بوده است. یک بسته مشکوک دیگر در همان محدوده کشف شد و عوامل انتظامی بلافاصله نسبت به تخلیه محل اقدام کردند که این شیء قبل از خنثی کردن منفجر شد و سه تن از عوامل انتظامی به صورت سطحی مصدوم شدند که وضعیت عمومی آنها رضایت بخش است.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار