به مناسبت چهلمين سالگرد پيروزى انقلاب؛
همايش پياده روى ووشوكاران به مناسبت چهلمين سالگرد پيروزى انقلاب در بندرعباس برگزار شد.
کد خبر: ۷۰۸۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۸ 29 January 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، همايش پياده روى ووشوكاران به مناسبت چهلمين سالگرد پيروزى انقلاب در بندرعباس برگزار شد.

اين همايش با حضور بيش از 500 نفر از ووشوكاران به همراه خانوادهايشان صبح روز جمعه پنجم بهمن ماه جارى از محل ورزشگاه شهداى دوراهي ايسيني بندرعباس به سمت كوهستان پارک پنجه علی برگزار شد.

عليرضا بهرمن با بيان اينكه حضور خانواده ها به ويژه بانوان در اين مراسم بسيار چشمگير بود، گفت: طبق برنامه ريزي هاي انجام شده در هيات، برای خانواده های ورزشكاران هم برنامه داريم.
وی افزود: حضور خانواده ها در جمع ورزشكاران به آنان بويژه قهرمانان نوجوان و جوان انگيزه می بخشد و قطعاً به روند رو به رشد آنان در امر افتخارآفرينی براي استان و كشور كمک می كند.
رئيس هيأت ووشو هرمزگان در ادامه اظهار داشت: به مناسبت چهلمين سالگرد پيروزى انقلاب، برنامه های ويژه‌ای از سوی هيأت ووشو استان تدارک ديده شده است.
بهرمن اضافه كرد: ديدار با خانواده‌های شهدای انقلاب، غبارروبی گلزار شهدای گمنام، حضور ووشوكاران در نماز جمعه، ديدار صميمانه ورزشكاران و نسل جديد انقلاب با آيت الله نعيم آبادى نماينده ولی فقيه در هرمزگان، برگزاری مسابقات شهرستانی، حضور در راهپيمايى 22 بهمن و خاطره گويی يكی از مبارزان دوران انقلاب در جمع نوجوانان و جوانان ووشوكار از جمله برنامه های ايام دهه فجر خواهد بود.

همايش پياده روى ووشوكاران در بندرعباس برگزار شد/ بهرمن: حضور خانواده ها در كنار فرزندان قهرمانشان انگيزه بخش است
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار