رئیس خانه نخبگان هرمزگان خبرداد:
همه واجدین شرایط جهت عضویت در خانه نخبگان هرمزگان درخواست می‌شود رزومه علمی خود را به همراه مستندات آن را به آدرس ایمیل khaneh.nokhbegan.hormozgan@gmail.com ارسال کنند
کد خبر: ۷۰۷۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲ 25 January 2019

به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از خبرگزاری علم وفناوری هرمزگان، دکتر منصور فرهادی طی گفتگویی اعلام داشت: برای عضویت در خانه نخبگان تمامی افرادی که صاحب اثری مانند مقاله، اختراع، کتاب، طرح پژوهشی و سایر دستاوردهای علمی، فرهنگی و پژوهشی باشند می‌توانند درخواست خود را به همراه مستندات کامل کارهای خود شامل عکس، فیلم یا فایل کامپیوتری فعالیت مربوطه را ارسال نمایند، پس از دریافت رزومه و فایل‌های پیوست، توسط هیئت داوران بررسی‌های لازم روی درخواست‌ها صورت می‌گیرد و اعضای خانه نخبگان انتخاب می‌شوند، سپس برای اعضاء کارت صادر می‌شود و می‌توانند از خدمات خانه نخبگان هرمزگان بهره‌مند شوند.

وی افزود: خانه نخبگان برای اعضاء برنامه‌های مختلف علمی و فرهنگی و رفاهی شامل اردوهای علمی، کارگاه‌های تخصصی و زمینه‌سازی انجام طرح‌های پژوهشی در صنایع، صدور معرفینامه و ... را فراهم خواهد کرد. از همه واجدین شرایط جهت عضویت در خانه نخبگان هرمزگان درخواست می‌شود رزومه علمی خود را به همراه مستندات آن را به آدرس ایمیل khaneh.nokhbegan.hormozgan@gmail.com ارسال کنند.

رئیس خانه نخبگان افزود: در خانه نخبگان هرمزگان پنج کارگروه تخصصی تدوین شده است و داوطلبین عضویت در خانه نخبگان می‌توانند یکی از پنج کارگروه تخصصی را انتخاب کنند، کارگروههای تخصصی به شکل زیر می‌باشد:

کارگروه فرهنگ و علوم انسانی، کارگروه بهداشت و سلامت، کارگروه فناوری‌های نوین، کارگروه کشاورزی، محیط زیست و دریا، کارگروه صنعت و اقتصاد.

فرهادی گفت: از مهمترین وظایف کارگروه‌های تخصصی شناسایی مسایل و اولویت‌های استان در حوزه تخصصی، ایفای نقش اتاق فکر در موضوع‌های تخصصی مرتبط با توسعه استان و منطقه، بررسی و ارایه راهکارهای بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در استان جهت حل مسایل و مشکلات کلیدی استان می‌باشد.

وی در پایان گفت: هر کارگروه شامل رئیس و دبیر خواهد بود که از بین اعضاء انتخاب می‌شوند و برای همه اعضای کارگروه‌ها احکام جداگانه صادر می‌شود و جلسات منظم ماهانه برگزار می‌گردد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مهدی رنجبریان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
اینجانب مهدی رنجبریان برای رفع مشکلات استفاده از ساق بند فوتبال شامل جابه جا شدن و ایجاد آلرژی اقدام به ابداع ساق بند کانگرو نموده ام .
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
با سلام.

برای عضویت در خانه نخبگان هرمزگان،
آیا پایان نامه هم مورد پذیرش می باشد؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار