بهرمن در شوراى ورزش بشاگرد خبر داد؛
رئيس هيأت ووشوى هرمزگان در جلسه شوراى ورزش بشاگرد از راه اندازى كلاس هاى آموزشى ووشو در اين منطقه محروم خبر داد.
کد خبر: ۷۰۶۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۹ 23 January 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، عليرضا بهرمن در جلسه شوراى ورزش و ستاد ساماندهى جوانان شهرستان بشاگرد كه در سالن جلسات فرماندارى اين شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: تلاش مى‌كنيم اين رشته در سراسر هرمزگان فعال شود و با همت همكارانمان در هيأت و نگاه مثبت مسؤولان محلى و استانى، طى دو سال آينده محروميت ووشو را در سراسر استان هرمزگان از بين خواهيم برد.

وى افزود: فرزندانمان در نقاط محروم استان داراى استعداد ويژه اى در رشته‌هاى رزمى هستند و طى روزهاى آينده يكى از ووشوكاران همين نقاط محروم به رقابت‌هاى انتخابى تيم ملى جوانان اعزام خواهد و انشاءالله اميدواريم در سالهاى آينده شاهد حضور نوجوانان و جوانان بشاگردى در تيم‌هاى ملى ووشو باشيم.

رئيس هيأت ووشو هرمزگان تصريح كرد: يكى از اهدافمان توسعه ووشو در مناطق محروم شرق استان است چرا كه استعدادهاى بسيارى در اين بخش از هرمزگان نهفته است و به يارى خداوند متعال بزودى كلاس‌هاى آموزشى ووشو را در منطقه محروم بشاگرد فعال مى‌كنيم و حداقل كارى ما بعنوان يك هيأت مى‌توانيم براى بشاگرد انجام بدهيم از بين بردن محروميت رشته ورزشى ووشو در اين منطقه است.

بهرمن يادآور شد: طی ماه‌های گذشته كلاسهای آموزشى ووشو در بخش سندرک شهرستان ميناب كه از آن بعنوان يكی از مناطق محروم استان ياد می‌شود راه‌اندازی شد و به لطف خدا امروز استعدادهای بسيارى از اين منطقه به ووشوی استان معرفی شده است و با تلاش مسؤولان محلی و هيات استان در بشاگرد هم اين اتفاق خواهد افتاد.

وى در ادامه با بيان اينكه بشاگرد سرشار از استعداد ورزشی است، عنوان داشت: قصد داريم در نيمه دوم سال 98 رقابت‌های استانی ووشو را در بشاگرد برگزار كنيم و يكی از اهدافمان از اين كار، آشنايى بيشتر جوانان و مردم با اين رشته رزمی مهيج و پرطرفدار است.

رئيس هيأت ووشو هرمزگان بيان كرد: به گفته رئيس محترم ورزش و جوانان شهرستان بشاگرد، بنده دومين مسؤول هيات ورزشی استان هستم كه به اين منطقه آمده است كه از مديركل محترم ورزش و جوانان هرمزگان درخواست می‌شود تمامی رؤسای هيات‌های ورزشي مجاب شود علاوه بر حضور مستقيمشان، رشته هاي ورزشي خود را در بشاگرد فعال كنند.

بهرمن افزود: بشاگرد دارای سه بخش گوهران، مركزى و گافر، 6 دهستان و 180 روستاست و نياز است جهت توسعه ورزش در اين منطقه يك برنامه ريزي گسترده و جهادي در اين زمينه صورت گيرد.

شوراي ورزش و ستاد ساماندهي جوانان شهرستان بشاگرد صبح امروز با حضور معاونين فرماندار، مديران شهرستان و عليرضا بهرمن رئيس هيات ووشو استان هرمزگان در محل سالن جلسات فرماندارى بشاگرد برگزار شد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار