گزارش تصویری؛
روابط عمومی هایی که از همه رسانه‌ها دعوت نمی‌کنند خیانت به انقلاب و نظام می‌کنند چون در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب هستیم و ادارات و ارگانهای مختلف دارند، مخاطبین رسانه را محروم می‌کنند از دیدن دستاوردهای نظام که استکبار جهانی وعده داده بود که چهلمین سالگردش را نخواهد دید، دولتمردان با شعار انقلاب و نظام تیشه به ریشه انقلاب و نظام نزنند.
کد خبر: ۷۰۵۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷ 14 January 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، در نخستین نشست هم‌اندیشی تشکل‌های رسانه‌ای با خبرنگاران، مدیران مسئول و سردبیران با موضوع جلسه ارائه راهکار و گردآوری پیشنهادات جهت رفع موانع ارتباطی بین خبرنگاران و روابط عمومی ها و انتقال آن به هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی ها جهت تصویب و اعلام آن به سایر روابط عمومی های استان هرمزگان در محل سالن اجتماعات اداره کل امور مالیاتی هرمزگان به میزبانی خانه مطبوعات، انجمن کارفرمایان مطبوعات، انجمن روزنامه‌نگاران برگزار شده بود، رئیس سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان نقش تعریف کردن برای بسیج رسانه را از راهکارهای مهم برون رفت رسانه ها از بحران قلمداد نمود.

در ادامه مدیر مسئول سایت مرکز خبر هرمزگان ضمن اعتراض به سانسور بیان کرد: چرا از رسانه‌های مستقل و آزاد حمایت نمی‌شود بلکه باکمال تأسف می‌بینیم که در بلک لیست و مورد تحریم قرار می‌گیرند.
علی نظری با اشاره به روندهای سلیقه‌ای روابط عمومی ها در همکاری با رسانه‌ها ضمن انتقاد گفت: بایستی ادارات به نقدها همانند رپورتاژ نگاه کنند و هیچ روابط عمومی حق ندارد هیچ رسانه‌ای را حذف کند.

در ادامه زینب نورالدینی خبرنگار ندای هرمزگان گفت: بایستی خبرنگاران تک شغله مورد حمایت گیرند بدین معنی که باید تفاوتی بین یک خبرنگار، ویزیتور، کارمند روابط عمومی یا ادارات دولتی که به هر دلیلی به عرصه مطبوعات پناه آورده‌اند، مورد تفکیک قرار بگیرند.

دبیری‌نژاد مدیرمسئول روزنامه دریا تأکید کرد: روابط عمومی‌ها دارند به این سمت می‌روند که معیشت خبرنگاران و رسانه‌ها را گرو بگیرند که یا آگهی بدهند یا رپورتاژ آنهم در مقابل قلم خبرنگار را بشکنند.
وی ادامه داد: یکی از اعضای شورای روابط عمومی ها(بخوانید شورای حذف خبرنگاران و سانسور رسانه‌ها)به صورت علنی در طی جلسات شورا کذیی با مخالفت اعلام داشت؛ که اگر توزیع آگهی ها از ید ما خارج گردد و از سامانه ارشاد توزیع گردند دیگر رسانه ها از آنها حساب نمی‌برند.

فعالان رسانه ای در این جلسه ابراز کردند: سایت‌ها به علتی که نمی توانند آگهی بگیرند در مقابل درآمدی هم ندارند، لذا رسانه‌های آزادی هستند، که الان به اینجا رسیده‌اند که هیچ کس آنها را به نشست‌های خبری دعوت نمی‌کند.

مصیب رجایی مدیر خبرگزاری شبستان در استان هرمزگان افرادی که با شعار انقلاب و نظام، تیشه به ریشه انقلاب و نظام می‌زنند را اینگونه معرفی نمود: روابط عمومی هایی که از همه رسانه‌ها دعوت نمی‌کنند خیانت به انقلاب و نظام می‌کنند چون در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب هستیم و ادارات و ارگانهای مختلف دارند، مخاطبین رسانه را محروم می‌کنند از دیدن دستاوردهای نظام که استکبار جهانی وعده داده بود چهلمین سالگردش را نخواهد دید، دولتمردان با شعار انقلاب و نظام تیشه به ریشه انقلاب و نظام نزنند.
اضافه کرد: آگهی بگیران چون عضویت دارند در تشکلها و خانه مطبوعات جای خود را به خبرنگاران داده‌اند، که متأسفانه ویزیتورهای خبرنگارنما به خاطر 100 هزار تومان کارت هدیه از ادارات دفاع کورکورانه می‌کنند و ادارات توقع دارند تعریف و تمجیداتی ارزش خبری ندارد توسط رسانه ها منتشر شود. همین توقعات نیز دارد توسط شبه رسانه‌ها مرتفع می‌گردد.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار