رئیس شورای شهر اردکان:
رئیس شورای اسلامی شهر اردکان با اشاره به تفاوت اقلیم و عدم توازن در ریزش‌های جوی در برخی از مناطق گفت: بحران آب در کشور به یک موضوع ملی و چالش اساسی تبدیل‌شده است.
کد خبر: ۷۰۳۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵ 16 January 2019

سید محمد حسینی پور در جلسه شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه موضوع آب، یکی از چالش‌های جدی و اساسی است، گفت: بحران آب در سطح کشور به یک بحث ملی تبدیل‌شده است که باید در این زمینه تدابیری اندیشیده شود.

وی افزود: به دلیل متفاوت بودن اقلیم و عدم توازن در ریزش‌های جوی، بعضی از استان‌ها در وضعیت بحرانی شدیدتری قرار دارند که متأسفانه استان یزد با توجه به شرایط خاص بیابانی و قرار گرفتن در حاشیه کویر وضعیت مطلوبی ندارد و شرایط ما وخیم است.

رئیس شورای اسلامی شهر اردکان گفت: شهرستان اردکان با توجه به موقعیت جغرافیایی در استان یزد با شرایط سخت‌تری نسبت به سایر مناطق روبرو است و منابع آبی آن ازنظر کیفی و کمی در شرایط مناسبی قرار ندارد.

وی اظهار داشت: بسیاری از مسئولین این بحران را جدی نگرفته‌اند و در الگوهای مصرفی که داریم نشان نمی‌دهد که ما این موضوع را جدی گرفته باشیم.

حسینی پور در پایان گفت: خوشبختانه در سال‌های اخیر در شهرستان اردکان با حمایت‌هایی که صورت گرفت ایستگاه‌های برداشت آب شیرین احداث گردید که بخشی از مناطق را تحت پوشش قرارداد ولی خواسته مردم این است که ایستگاه‌های برداشت آب در تمام مناطق احداث شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار