در حوزه راهداری خوزستان؛
رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای اندیکا گفت: با تلاش شبانه روزی چهارتیم عملیاتی برف روبی محور اندیکا-شهرکرد در حوزه راهداری خوزستان به پایان رسید.
کد خبر: ۷۰۳۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱ 15 January 2019

کورش دهنو اظهار داشت: حدود 25کیلومتر از این محور از گردنه دول انبار تا امتداد کوه تاراز در حوزه راهداری خوزستان می باشد که با تلاش راهداران در 48ساعت اخیر برف روبی شد.

وی افزود: با این وجود تا اطلاع ثانوی و به دلیل مسدود شدن این محور در گردنه چری و حوزه راهداری استان چهارمحال وبختیاری، تردد در این محور ممنوع است.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای اندیکا ادامه داد:در برخی از نقاط این محور در بارش چند روز گذشته، حدود یک متر و30سانتی متر برف به زمین نشست.

ارتباط 12روستای دیگر در منطقه چال منار و حومه نیز به دلیل طغیان رودخانه دره شیرون به طور موقت از جاده رگ منار به کندی انجام می شد که این راه اضطراری هم به دلیل سقوط تیر برق مسدود شده ولی تا فردا بازگشایی می شود .

تخریب پل منطقه شیمبار بالا بر اثر سیلاب و طغیان رودخانه در دوشنبه شب ، موجب قطع ارتباط 22روستای بخش چلو با مرکز این شهرستان شد.

محوراندیکا شهرکرد نیز از روز یکشنبه به دلیل بالاآمدن آب رودخانه شیمبار تا سه شنبه مسدود اعلام شده بود اما با توجه به بارش سنگین برف ممنوعیت تردد در این محور تمدید شد.

مدارس شهرستان اندیکا نیز روز دوشنبه به دلیل بارش شدید برف و باران در تمام مقاطع تحصیلی تعطیل اعلام شد.
اندیکا با مرکزیت شهر قلعه خواجه، دارای سه بخش و با جمعیت حدود 80 هزار نفر در شمال شرق خوزستان قرار دارد.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها: برف روبی ، تاراز ، اندیکا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار