رییس شورای شهر قم:
رییس شورای شهر مقدس قم در بازدید از بخش های مختلف بیمارستان امام رضا (ع) به مناسبت روز پرستار گفت: نقش پرستاری در بهبود ودرمان بیمار نقشی بی بدیل و ماندگار است.
کد خبر: ۷۰۳۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۵ 13 January 2019

به گزارش تابناک قم، عبدالله جلالی رییس شورای شهر مقدس قم در بازدید از بخش های مختلف بیمارستان امام رضا (ع) و تبریک روز پرستار گفت: یکی از ماندگارترین خاطره بیمار در فرایند درمان خود نحوه رسیدگی و برخورد پرستاری است که تا پایان عمر آن را در ذهن خود دارد.

نقش بی بدیل پرستار در درمان بیماری

رییس شورای شهر در ادامه اظهار داشت:رضایتمندی بیماران مراجعه کننده در این مرکز نشان از انجام مناسب خدمات و برخورد شایسته با مراجعین است که این موضوع به خدمات پرستاری وابستگی بسیار بالایی دارد.

دکتر داود علیمحمدی مدیر درمان استان قم نیز ضمن تبریک روز پرستار به همکاران اظهار داشت: افتخار مهم حرفه پرستاری این است که روز پرستار ، متبرک به سالروز ولادت حضرت زینب (س) بزرگ بانوی کربلا می باشد که پرستاران می توانند با الگو گیری از شخصیت برجسته و ممتاز ایشان به جایگاه معنوی و شایستگی اجتماعی مطلوبی در خدمت به مردم بدست آورند.

مدیر درمان استان قم در ادامه گفت: مجموعه مدیریت درمان استان قم در حال حاضر با ١٨٠ پرستار به بیمه شدگان تحت پوشش و مردم شریف استان قم در سه مرکز سرپایی ویک بیمارستان خدمت رسانی می نمایند که امیدواریم تا پایان سال نیز با جذب و به کارگیری تعداد ٣٠ پرسنل جدید پرستاری و بهیاری پذیرفته شده در آزمون استخدامی ، برای توسعه خدمات پرستاری به بیماران شرایط بهتری فراهم نماییم.

لازم به ذکر است رییس و اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم با حضور در بخش های مختلف بیمارستان امام رضا (ع) با اهداء شاخه گل از زحمات پرستاران قدردانی نمودند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار