آرامش و آسایش امروز ما حاصل خون‌های ریخته شده در آنروزهاست. ولی انگار مسئولین اداره کننده شهر بسیار جوانند و آن روزها را ندیده‌اند و حتی از بزرگترهای خود در مورد آن روزها نشنیده‌اند.
کد خبر: ۷۰۱۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷ 09 January 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، امروز صبح که از خواب بیدار شدیم در هوای بهاری هرمزگان البته در زمستان و بندرعباس زیبا همه چیز عالی بود.

ساحل آرام خلیج همیشه فارس خود نمایی می‌کرد ، طلوع خورشید ، دیدنی و بدنبال آن جنب و جوش و فعالیت مردم شریف و خونگرم جنوب برای کسب روزیِ حلال تماشاخانه زیبایی از خلقت و قدرت خداوندی به نمایش گذاشته بود. در این میان تنها نکته‌ای که موجب حیرت بود ، این نکته بود که گویا هیچ کس نمیدانست امروز چه روزی است.

امروز 19 دی ماه سالروز عملیات غرور آفرین کربلای 5 است. در 19 دی ماه سال 65 این عملیات با رمز مبارک یا زهرا شروع شد.

آن روز مثل امروز همه چیز آرام نبود.

مارش حمله بود و انبوه شهدا و مجروحان که به دلیل نبود جا در بیمارستان‌ها در مراکز آموزشی و ورزشگاه‌ها بستری میشدند.
تلاش و جنب و جوش آنروز رنگ و بوی شهادت و جهاد و از خود گذشتگی داشت.
صف‌های طولانی برای اهدای خون و جمع‌آوری آذوقه و پتو و لباس برای رزمندگان و دنبال کردن لحظه به لحظه اخبار حضور جوانان برای اعزام به جبهه در مراکز بسیج و سپاه نمایانگر غرور ملی و غیرت دینی در آن روزها بود.

آرامش و آسایش امروز ما حاصل خون‌های ریخته شده در آنروزهاست. ولی انگار مسئولین اداره کننده شهر بسیار جوانند و آن روزها را ندیده‌اند و حتی از بزرگترهای خود در مورد آن روزها نشنیده‌اند.

امروز در سطح شهربندرعباس هیچ نشانه‌ای از عملیات کربلای 5 ندیدیم.
نه عکسی
نه بنری
نه شب شعری و نه شب خاطره‌ای
و نه هیچ نشانه دیگری ولی در عوض در دو هفته بین دو عملیات کربلای 4 و کربلای 5 یعنی از 5 دی ماه تا 19 دی ماه هر شب کنسرت داشتیم، فردا شب و پس فردا شب هم کنسرت داریم.

ظاهراً غیرت انقلابی در مسئولین نمانده حتی به تعبیر دیگر جهاد ستیزی اداره ارشاد و برگزار کننده کنسرت‌ها شبی را به این عملیات‌ها اختصاص ندادند‌.
شب شعری
شب خاطره‌ای
تا نسل امروز بداند که این آسایش و آرامش را چه کسانی و چگونه برای ما ایجاد کرده‌اند.
شهدا شرمنده‌ایم.
رزمندگان و جانبازان شرمنده‌ایم.
حساب مردم را از مسئولینی که روزهای جنگ و جهاد را فراموش کرده‌اند جدا کنید.

کسی می‌دانند امروز چه روزی است
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار