کار نرسد به جایی که این عوامل ناامنی در گرماگرم بی‌خیالی ضربات هولناکتر دیگری را به مردم وارد کنند.
کد خبر: ۷۰۱۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۶ 08 January 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، حضور به موقع پلیس در صحنه موجب نجات جان پدر و پسر شد، جا دارد نهاد پایین‌دستی شورای امنیت کشور در سطح استانی ورود کند، تا بیش از این امنیت جانی شهروندان تحت الشعاع قرار نگیرد، ادامه پیدا کردن درگیری‌های این چنینی در سطح مرکز استان نزد شهروندان به معنی در رفتن رشته امور از دست مسئولین است.

تا کی باید شاهد باشیم که عوامل هنجارشکن موجب زیر سؤال رفتن عملکرد مسئولین کلان استانی و بدبینی مردم شوند. ناامنی جامعه امنيت روانی اجتماع را تحت الشعاع قرار می‌دهد، امنيت روانی شامل دو نوع امنيت فردی و جمعی می‌شود. امنيت روانی جمعی زيرشاخه امنيت اجتماعی است. امنيت روانی زمانی تأمين می‌شود که شخص از علل و عوامل اضطرابات در امان باشد؛ همچنين امنيت جمعی روانی، در زمانی تحقق می‌يابد که جامعه از عوامل تهديدزا در امان باشد و از نظر آسايشی و رفاه اقتصادی عامل يا عواملی موجب ترس و وحشت از فقدان آن نشود.
بهتر است مسئولین چشمهایشان را باز کنند و حقایق را ببینند و به صحبت هایی که در جهت وارونه نمائی عنوان می‌گردد توجه نکنند و با عواملی امنیت اجتماعی مردم را دارند تهدید میکنند برخورد نمایند کار نرسد به جایی که این عوامل ناامنی در گرماگرم بی‌خیالی ضربات هولناکتر دیگری را به مردم وارد کنند.


انتهای پیام/*

برچسب ها: پلیس ، چاکری ، امنیت
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
مسئولين لطفاً رسيدگی كنيد حتماً بايد كسی گشته شود تا بيدار شويد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار