ببینید 6 دقیقه تا واقعیت؛
ابعادی از یک درگیری نابرابر به گفته یک ضایعاتی به اسم مهدی چاکری که از سمت مأمورین بازیافت شهرداری بندرعباس مورد شبیخون قرار گرفته است.
کد خبر: ۷۰۰۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹ 06 January 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، سرگذشت جانکاه پدر و پسری در زیر ضرب و شتم یک لشکر آدمی که روی سرشان ریختند و با شوک برقی، موکت‌بر آنها را زدند و زمین‌گیر کردند به جرم اینکه بندری نیستند و نباید در بندرعباس کار کنند آیا این برخورد انصاف است، جزئیات این درگیری را فردی به اسم «مهدی چاکری و پسرش» که راهی بیمارستان شده بودند طی این ویدیو تشریح می‌کند را مشاهده کنید.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
این اخبار کذب محض هست مشخصه از سوی تعدادی افراد جهت اقدام خواصی پشتیبانی میشوند وسایت تابناک بدون هیچ اطلاعاتی از فرد مصاحبه و منتشر می کند اینا ی تعداد افراد سود جو بدون مجوز هستن. پس تکلیف اون پیمانکاری که سرمایه گذاری کرده در امر بازیافت و تعداد 300 کارگر بومی دارن کار میکنن چیه یه تعداد افراد افغانه انبار ضایعاتی رو دایر کردن که هزار چیز مسروقه داخل انبارشون پیدا میشه لطفا بدون اطلاعات کافی ارگان و شخصی رو محکوم نکنید
انسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
سلام مشخصه دوستی که نظر بالا را فرستادند خودشان در صحنه حضور داشتند و اطلاع کامل دارند نظر بالا از جای قابل نقد است که می گوید فرد مصاحبه دهنده افغانی بوده درصورتیکه نیست مطابق صحبتش و تهمت هم زده که مال‌خر می‌باشد و در پایان نظرش از ارگانها هم دفاع میکند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار