به دنبال قطعی شدن بازنشستگی فرماندار مهران و موازی با این موضوع ،گمانه زنی های مجازی ورسانه ای در خصوص گزینه های محتمل جایگزین ایشان نیز تشدید شده است .
کد خبر: ۶۹۶۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶ 29 December 2018

پس از آنکه موضوع بازنشستگی نظام ملکشاهی فرماندار فعلی شهرستان مهران به قطعیت رسید ،از روزها پیش گمانه زنی ها در خصوص انتصاب فرماندار جدید این شهرستان آغاز شده است.

 به گزارش تابناک ایلام ،پس از اجرایی شدن اصلاحیه قانون منع بکارگیری بازنشستگان و بررسی پرونده مدیران شاغل در وزارت کشور ،نتیجه بررسی ها به این منتج شد که آقای نظام ملکشاهی فرماندار فعلی مهران ،پس از سی سال خدمت مشمول قانون بازنشستگی شده و بزودی باید صندلی مدیریت اجرایی این شهرستان را واگذار نماید.

شنیده ها حاکیست ؛به دنبال قطعی شدن بازنشستگی فرماندار مهران و موازی با این موضوع ،گمانه زنی های مجازی ورسانه ای در خصوص گزینه های محتمل  جایگزین ایشان نیز تشدید شده است .

هزچند رایزنی ها و بحث وبررسی آشکار وپنهان افراد موثر اجرایی وسیاسی در راستای حصول اجماع درراستای تعیین فرماندار جدید مهران از بین گزینه های متعدد کماکان ادامه دارد،اما محتمل ترین گزینه برای تصدی سکان فرمانداری شهرستان مهران " اسد قاسمی " است .

"اسد قاسمی " از آبان ماه سال 95سکان فرمانداری شهرستان ملکشاهی را در دست داشت ،اما بنا به دلایلی دوره مدیریت ایشان از یکسال فراتر نرفت ودر سال 96جای خود را به" محمد تاسمه" داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار