همه شهر رو بگردید هیچ عکس و بنری در مورد عملیات کربلای 4 و 5 در شهر مشاهده نمی‌شود ولی تا دلتون بخواد تبلیغات کنسرت و تئاتر و ... داریم.
کد خبر: ۶۹۶۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷ 29 December 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، کنسرت را در حالی برگزار کردیم، که ساعت ده و نیم شب 1365/10/5 عملیات کربلای 4 با رمز مبارک محمّد رسول الله شروع شد.

عملیاتی که لو رفت و 6000 شهید و 7000 مجروح طی چند روز برای حفظ ما و کشورمون تقدیم شد.
بچه ها سوار قایق‌هایشان شدند، رفتند که به اروند بزنند.
منطقه با منور روشن شده بود. عملیات لو رفته بود. اون طرف خط پریدند توی آب، خیلی سرد بود، روی پنجه پا راه می‌رفتند که سرشون زیر آب نره آب تا لب‌های مبارکشون بالا آمده بود.

من و تو مگه می‌توانیم تاریکی اون شب، منوّر زدن دشمن و روشن شدنِ هوا و غوّاصای دست بسته شده و اسارت و زنده به گور شدنشونو تصوّر کنیم.

گاهی فکر می‌کنم کاش میشد به بچه ها می‌گفتیم، عملیات لو رفته و مانع پیشروی می‌شدیم، ولی الان خوب می‌دانم که همه می‌دانستند عملیات لو رفته، با این وجود بعد از نماز همدیگر، رو بغل کردند و حلالیت طلبیدند و با هم وداع کردند.
مهم اطاعت از رهبری و فرماندهی بود. نه سلفی در کار بود، نه اینستاگرامی نه فالووری ....
32 سال گذشته، ما دو شب قبل از عملیات کربلای 4 و سالگرد شهادت 6000 شهید عزیز اون عملیات، دو شب مانده به بسته شدن دست غواصانمون و زنده به گور شدن آنها در تالار شهید آوینی بندرعباس به جای برگزاری شب شعر و خاطره در مورد عملیات کربلای 4 در سالگرد این عملیات به برگزاری کنسرت و رقص و پایکوبی پرداختیم. اون هم شبی که دانشجوهای نخبه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام رو از دست داده بودیم.

همه شهر رو بگردید هیچ عکس و بنری در مورد عملیات کربلای 4 و 5 در شهر مشاهده نمی‌شود ولی تا دلتون بخواد تبلیغات کنسرت و تئاتر و ... داریم.

نوزدهم سالگرد عملیات کربلای 5 و سالگرد شهادت تعداد بسیار زیادی از بهترین‌های این کشور است، خوب بود مسئولین اداره ارشاد و برگزار کننده کنسرت‌ها دو هفته بین این دوعملیات را به بازسازی و خاطره‌سازی از شهدای عزیز جنگ و جهاد می‌پرداختند، تا بیشتر از این شرمنده شهدا ، امام شهدا و امّت شهید پرور نمی‌گشتیم.
هر چند که منافع قلیلی در کنسرت و تئاتر و برنامه‌های، نه چندان پرمحتواست تا زنده نگه داشتن فرهنگ جهاد و شهادت، افسوس ....

چیزی تا بسته شدن دستهایشان نمانده !!!
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
احسنت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار