چرا حزب الله بندرعباس ساکت شده و اجازه دادند که اینها به راحتی در شبی که به عنوان عزای عمومی اعلام شده چنین کاری را انجام دهند.
کد خبر: ۶۹۶۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۷ 28 December 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، آیت الله رکنی در نماز جمعه بندرلنگه گفت: در حالی که روز چهارشنبه بر اثر دو اتفاق ناگوار (فوت آیت‌الله شاهرودی و فوت دانشجویان علوم تحقیقات) کشور در عزای عمومی بود ولی متأسفانه طبق گزارشات همان شب در بندرعباس در سالن ارشاد کنسرت برگزار می‌شود و دختر و پسر شرکت می‌کنند و حرکات موزون (رقص) انجام می‌دهند و این برنامه تا پاسی از شب با کف و سوت در سالنی که به نام شهید بزرگوار شهید آوینی است ادامه پیدا می‌کند...

نمیدانم این شهر درندشت سرانجامش به کجا می رسد، یک روز گزارش می‌شود که 200 نفر بر اثر مشروبات الکی تقلبی از لحاظ کلیوی دچار مشکل می‌شوند و یک روز هم چنین وضعیتی...

نمی‌دانیم وضعیت فرهنگی این شهر به کجا می‌رسد، چرا غافل بودند مسئولان فرهنگی شهر، البته این است نتیجه تمرکز اقتصادی در یک جا که بنده حقیر 20 سال قبل داد زدم، همه اینها را یک جا جمع نکنید هم از نظر پدافند غیر عامل خلاف است و هم از جهات دیگر.

چرا حزب الله بندرعباس ساکت شده و اجازه دادند که اینها به راحتی در شبی که به عنوان عزای عمومی اعلام شده چنین کاری را انجام دهند.

انتقاد تند امام جمعه بندرلنگه از برگزاری کنسرت در شب عزای عمومی در بندرعباس
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار