با حضور دکتر خادمی صورت گرفت:
به منظور پیگیری و نظارت بر روند اجرایی پروژهای راه روستایی شهرستان بستک با حضور دکتر خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور، استاندار ، نماینده غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی و تعدادی از مدیران استانی و شهرستانی از پروژه های در دست احداث راه و شهرسازی بازدید و از نزدیک روند پیشرفت فیزیکی پروژه ها مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۶۹۶۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴ 28 December 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، غلامحسین شیری در محل هر پروژه از نحوه اجرا، میزان اعتبارات پروژه ها و محل تأمین اعتبارات و سایر جزئیات اجرایی گزارشی را ارائه نمود و بیان کرد: راه روستایی لاور شیخ در شهرستان بستک به طول تقریبی هشت کیلومتر با اعتباری بالغ بر 61.224 میلیون ریال ساخته شده است.

وی در ادامه با اشاره به جمعیت بهره بردار این پروژه تصریح کرد: تعداد خانوار بهره بردار از این پروژه 173 خانوار با جمعیتی بالغ بر 662 نفر است که مسیر رفت و آمد و حمل و نقلی انها با سهولت بیشتری انجام می پزیرد.

این مقام مسئول تشریح کرد: طول راه این پروژه از محور لمزان مهران شروع و تا روستای لاور شیخ ادامه می یابد.
شیری افزود: احداث این راه علاوه بر برخورداری اهالی روستا از سهولت رفت و آمد و استفاده از راه اسفالته ایمنی را نیز به همراه دارد.

شیری در ادامه صحبتهای خود گفت: قطعه سوم راه روستایی کوهیج لاورمیستان تا انتهای حوزه استحفاظی استان هرمزگان نیز که مورد بازدید قرار گرفت. دارای طول 22.5 کیلومتر است و با هزینه ای بالغ بر 133.300 میلیون ریال با همکاری بخش خصوصی تکمیل شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان هرمزگان توضیح داد: احداث این راه علاوه بر برخوردار نمودن 330 خانوار روستایی روستاهای لاورمیستان، میستان، پادرو، گره کوه و گرناز از راه مناسب آسفالته باعث کاهش ارتباط بین بستک و روستاهای تابعه با شهرهای همجوار استان فارس می شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان هرمزگان در پایان بیان داشت: کاهش استهلاک ، مصرف سوخت و تسریع در ارسال محصولات دامی و کشاورزی روستاییان به مرکز شهر بستک و بندرلنگه از دیگر فواید احداث این راه های روستایی است.

دکتر خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی پروژه ها اعم از پیمانکار و مسئولین راه و شهرسازی خواستار تکمیل پروژه های طی یک برنامه زمان بندی مدون و مطلوب شد و تاکید کرد: با رعایت برنامه زمانبندی و رفع موانع اجرایی، می بایست هرچه سریعتر امکان استفاده شهروندان محترم از خدمات انجام گرفته فراهم گردد.

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از روند اجرای پروژه های راه روستایی شهرستان بستک
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار