هدف از برگزاري در این دوره آموزشی آشنایی با انواع تخلفات مرتبط با فعالیت مدیر فنی، آشنایی با نحوه شناسایی و کنترل معایب وسیله نقلیه، آشنایی با تجهیزات رفاهی از جمله سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، نحوه کارکرد و کنترل تجهیزات فنی وسایل نقلیه اشاره شد.
کد خبر: ۶۹۶۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵ 28 December 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، ستار هاشمی گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت آشنایی مدیران فنی شرکت ها و مؤسسات حمل و نقل جاده ای با نحوه کنترل اجزاء فنی وسیله نقلیه عمومی به منظور آمادگی وسیله نقلیه از نظر سلامت و ایمنی جهت اعزام به سفر، در محل سالن کنفرانس اداره کل "دوره باز آموزی مدیران فنی شرکت ها و مؤ سسات حمل و نقل جاده ای استان " برگزار شد.

معاون حمل و نقل اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده ای عنوان كرد، اين دوره آموزشی با حضور مدیران فنی تعداد 198 شرکت حمل و نقل کالا و تعداد 53 شرکت حمل و نقل مسافر در مدت سه روز برگزار گردید.

در دوره مذکور به اهمیت نقش مدیران فنی شرکت‌های حمل و نقل در افزایش ایمنی ناوگان، حس مسئولیت‌پذیری و نظارت مدیران فنی شركت‌های حمل و نقل در توجه به موارد فنی و ایمنی ناوگان قبل از سفر، از جمله سیستم ایمنی، ترمز، فرمان، لاستیک‌ها، برف پاک‌کن، کپسول آتش‌نشانی شارژ شده و مثلث‌های شب‌رنگ در خودروها و چگونگی کنترل مهار بار ناوگان که می‌تواند صدمات جبران‌ناپذیری وارد کند آموزش‌هایی داده شد.

وي عنوان كرد: هدف از برگزاري در این دوره آموزشی آشنایی با انواع تخلفات مرتبط با فعالیت مدیر فنی، آشنایی با نحوه شناسایی و کنترل معایب وسیله نقلیه، آشنایی با تجهیزات رفاهی از جمله سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، نحوه کارکرد و کنترل تجهیزات فنی وسایل نقلیه اشاره شد.

برگزاری دوره بازآموزی مدیران فنی شرکتها و مؤسسات حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار