از سوی وزیر اداره راهداری هرمزگان مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت:
نشست معاون وزير راه و شهرسازی و رئيس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سازمان با مسؤلين وروسای ادارات راهداری و حل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان
کد خبر: ۶۹۶۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳ 28 December 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، جلسه‌ای با حضور حسن نيا معاون وزير و رئيس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای كشور ، باتفاق حاج اسماعيلی مدير كل اداره مسافر، داريوش باقرجوان مدير كل، معاونين، روسای ستادی و شهرستانی هرمزگان عصر روز پنجشنبه در سالن كنفرانس اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای برگزار گرديد.

عبدالهاشم حسن نيا در سفر يک روزه با حضور در اداره كل به افتتاح وب كيوسک ميز خدمت كه در جهت طراحی و رفاه بيشتر ارباب رجوع ها طراحی شده بود اقدام كرد.

اين مقام مسئول طی نشستی كه با مسئولين و روسای ستادی و شهرستانی برگزار شد به گفتگو پرداخت و عنوان كرد 90% بار كشور توسط حمل و نقل انجام می‌شود و اين نشان دهنده همت و تلاش كاركنان و مسئولين است.

اين مقام مسئول اظهار داشت: با توجه به مشكلاتی كه بعد از ادغام صورت گرفت كماكن نيروها با صبر و بردباری به راه خود در جهت بهبود هر چه بهتر وضعيت حمل و نقل و راهداری ادامه دادند.

در ادامه اين جلسه داريوش باقرجوان با اشاره به اهميت ويژه ترانزيت استان هرمزگان در تجارت و اقتصاد كشورگفت: تزانزيت استان هرمزگان با 36 درصد از مجموعه ترانزيت كالای ورودی مهمترين و فعالترين مرز ترانزيتی در كشور بوده است.

وی عنوان كرد، تلاش شبانه روزی فعالان حوزه حمل و نقل استان موجب شد تا هرمزگان از بين 32 مرز فعال كشور در جايگاه نخست ترانيت قرار گيرد.

مدير كل راهداری و حمل و نقل جاده ای در ادامه افزود: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بيش از 13500 كيلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه‌های اصلی و فرعی را زير پوشش دارد كه از اين ميزان حدود 10000 كيلومتر راه روستای است كه نگهداری از اين راه‌ها كه سرمايه ملی هستند با هدف بالا براي ضريب ايمني و بهبود امنيت تردد در اين محورها در حال انجام است.

 وی خاطر نشان كرد، شناسايی و گزارش‌دهی مشكلات جاده‌ها همراه با پيشنهادات كاركنان راهداری در جهت ايمنی كاربران راه كمک بسازايی در اين امر ميكند.

در اين جلسه روسای ادارات شهرستان و ستادی به ارائه نقطه نظرات، عملكرد و مشكلات پرداختند.
در پايان اين نشست معاون وزير راه و شهرسازی و رئيس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سازمان از استان ابراز اميدواری و رضايتمندی كرد.

به همت مدیرکل راهداری و حل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان از بين 32 مرز فعال كشور ، استان در جايگاه نخست ترانيت قرار گرفت
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار