با اعلام عزای عمومی چرا اجرای موسیقی در بندرعباس لغو نشد؛
به دنبال درگذشت آیت‌الله شاهرودی و از دست دادن 9 دانشجوی نخبه اعلام عزای عمومی، مجوز برگزاری تمام اجرای صحنه‌ای، جنگ و موسیقی در هرمزگان لغو نشد بلکه به سبک اروپایی هم برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۵۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹ 26 December 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، بی‌شک حرمت هر امامزاده‌ای را اگر متولی نگه ندارد نمیتوان از سایرین چنین توقعی را داشت، روز گذشته مردم شریف و صبور ایران به دلیل دو واقعه داغدار و غمزده گشتند.

حُرمت امامزاده را متولّی آن نگه ندارد چه باید کرد؟

اوّل از دست دادن یکی از خادمان مخلص کشور و نظام، یکی از یاران صدیق رهبری، ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام آیت‌الله شاهرودی و دوّم واژگون شدن اتوبوس حامل دانشجویان نخبه و از دست دادن 9 دانشجوی نخبه و صدمه دیدن گروهی دیگر از آنها که هر کدام از این دو مصیبت به تنهایی داغ بزرگی برای هر ایرانی شریف و غیرتمند است، که نمی‌تواند به راحتی از کنار آن عبور و آن را فراموش کند.

روز گذشته برنامه‌های صداوسیما با گذاشتن نوار مشکی بر صفحه تلویزیون و اعلان عزای عمومی توسط دولت و پخش پیام رهبر عزیز انقلاب در مورد رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام روال عادی خود را طی نکرد و مصیبت واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان غم و اندوه مردم را دو چندان کرد.

حُرمت امامزاده را متولّی آن نگه ندارد چه باید کرد؟

ولی در بندرعباس شب گذشته شاهد حرکتی غیراخلاقی و ضدّارزشی و قابل تأمل بودیم.
شب گذشته در تالار شهید آوینی بندرعباس مراسم کنسرت خواننده‌ای توأم با رقص نور و آواز دسته جمعی دختران و پسران و حرکات موزون برگزار گردید در روزی که دو حادثه اندوهناک برای ملّت شریف ایران اتفاق افتاده بود.
آیا بهتر این نبود که از سوی اداره ارشادی که مدیر ندارد حداقل حراست ارشاد هرمزگان ورود می‌کردند و کنسرت را لغو می‌نمودند، مسئول برگزاری کنسرت‌ها در بندرعباس که مسئولیت شورای موسیقی اداره ارشاد بوده و از قضا در شورای شهر نیز حضور داشته و خودِ نیز اهل این فن هستند اگر ارشاد ورود نکردند این مقام مسئول شرایط را درک می‌کردند و کنسرت را به تاریخ دیگر موکول می‌نمودند.

افراد مسئولی که گرفتن عکس با خواننده‌ها و مجری‌های تلویزیونی را دائماً سرلوحه کاری خویش قرار داده‌اند و دغدغه آنها قرار دادن عکسها در اینستاگرامشان را به رویّه‌ای معمول برای خود تبدیل و از این طریق سعی در اضافه کردن فالوور هستند حداقل به حرمت غم و اندوه مردم شریف و غم و مصیبت وارده به مقام معظم رهبری کنسرت «وقیحانه» شب قبل را ملغی اعلام می‌کردند.

حُرمت امامزاده را متولّی آن نگه ندارد چه باید کرد؟

رهبر معظّم انقلاب فرمودند مردم شریف هر کجا که احساس کردند مسئولان به وظایفشان درست عمل نمی‌کنند خودشان آتش به اختیار وارد عمل شوند و اوضاع را سر و سامان دهند.
هر کسی که فیلم‌ها و عکسهای کنسرت شب قبل را مشاهده می‌کند، احساس میکند برنامه در «لاس‌وگاس» آمریکا اجرا شده است.
در پایان هم مجری برنامه اعلام میکند که دختران و پسران برای گرفتن عکس خصوصی با خواننده تا پاسی از نیمه شب گذشته می‌توانند به هتل محل اقامت ایشان مراجعه و عکس خصوصی بگیرند.

افسوس که این روزها واسطه‌گری آوردن خواننده‌ها برای برگزاری کنسرت‌ها مبالغ کلانی را به جیب ذی‌نفعان این عرصه سرازیر می‌کند اما به چه قیمتی؟
به حرمت عزای عمومی باید احترام گذاشت و بایستی جلوگیری کرد از بروز این اتفاقات فیلم گویای خیلی از مسائل است و این مردم هستند که قضاوت می‌کنند.


انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار