نماز در حالت آمادگی روحی به آدمی عروج و حال حضور بيشتر ميبخشد و در حال غفلت و نا آمادگی در گوش او زنگ آماده باش می‌نوازد.
کد خبر: ۶۹۴۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱ 25 December 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، نمايشگاه نماز و حمل و نقل با حضور مدير كل و جمعی از مسئولين و كاركنان ادارات و معاونين به مناسبت آغاز هفته راهداری و حمل و نقل و رانندگان در محوطه مقابل اداره كل افتتاح شد.

در اين نمايشگاه دستاوردها در حوزه نماز در معرض ديد قرار گرفت و همكاران به همراه جمعی از بازديد كنندگان به بازديد و جهت اهداء خون و خريد صبحانه به نفع بيماران سرطانی اقدام كردند.

در اين افتتاحيه داريوش باقرجوان به عنوان سخنران ، طبق فرمايشات مقام معظم رهبری گفت: نماز در حالت آمادگی روحی به آدمی عروج و حال حضور بيشتر ميبخشد و در حال غفلت و نا آمادگی در گوش او زنگ آماده باش می‌نوازد.

وي عنوان كرد نمايشگاه نماز و حمل و نقل اولين نمايشگاهی است كه به همت همكاران و ساير دوستان برپا شده است وی ادامه داد  ترويج و فرهنگ نماز در جامعه و تعيين ارزش‌های اسلامی يک ضرورت در دنيای امروز به شمار می‌آيد و بايد در مسير ترويج فرهنگ نماز در جامعه الخصوص حوزه حمل و نقل معرفی كنيم.
 
مدير كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بازديد از مساجد و نمازخانه‌های بين راهی و نظارت اماكن بهداشتی و رفاهی را امر مهمی دانست و گفت: مجتمع‌داران اين امر را رعايت كنند و نمازخانه‌هايی در شان مردم بازسازی و مرمت نمايند و همچنين ناوگانهای عمومی در حال حركت بايد به انجام وظيفه مسافران نمازگزار اهيت ويژه‌ای داشته باشند.

داريوش باقرجوان در پايان گفت اميد است اين نمايشگاه در سالهای آينده هم راه‌اندازی گرددتا بتوانيم اين فريضه الهی را هر چه بهتر ترويج دهيم.

اولين  نمايشگاه نماز و حمل و نقل در اداره كل افتتاح شد
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار