با توجه به توافقی بودن نرخ حمل كالا بر اساس عرضه و تقاضا بين عوامل مختلف حمل و نقل و از سوی ديگر ضرورت بازنگری در كرايه‌های حمل بار و ايجاد يك رويه منطقی برای تعيين شاخص قيمت حمل مبتنی بر تن كيلومتر به عنوان يكی از مطالبات رانندگان، محاسبه گردد.
کد خبر: ۶۹۴۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰ 25 December 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، همزمان با آغاز هفته حمل و نقل و راهداري و رانندگان جلسه محاسبه كرايه بر مبنای تن كيلومتر با حضور مدير كل باتفاق معاون حمل و نقل و صنوف حمل و نقلی در استان هرمزگان برگزار گرديد.

داريوش باقرجوان گفت: با توجه به توافقی بودن نرخ حمل كالا بر اساس عرضه و تقاضا بين عوامل مختلف حمل و نقل و از سوی ديگر ضرورت بازنگری در كرايه‌های حمل بار و ايجاد يك رويه منطقی برای تعيين شاخص قيمت حمل مبتنی بر تن كيلومتر به عنوان يكی از مطالبات رانندگان، محاسبه گردد.

مدير كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان عنوان كرد، در اين جلسه به محاسبه نرخ تن كيلومتر با انجام اقداماتی از جمله بروز كردن مسافت‌ها، اعمال ضرايب تطبيق، اعمال ضرايب انواع بارگير، در نظر گرفتن شرايط خاص استان، در نظر گرفتن حمل محمولات تره بار، نرخ بر اساس تن –كيلومتر محاسبه و نرخ مذكور نهايی و آماده اعمال در سيستم های نرم‌افزاری صورت پذيرفت.

اين مقام مسئول در پايان مقرر كرد: پس از تأييد نهايی اداره كل و اعمال در سيستم كنترل بارنامه هزمان باساير نقاط كشور اجرايی گردد و به كليه شركت‌های حمل و نقلی ابلاغ گردد.


انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار