خداوند قادر و توانمند نرگس را که دیگر به ازدواج معلم درآمده قبل از مادر شدن، مادری شیرده برای دختر بازمانده از همسر فوت شده معلم می‌کند.
کد خبر: ۶۹۴۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵ 24 December 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، کتاب داستان نرگس و زندگی حاوی محتوای بسیار شیرینه که گوشه‌ای از واقعیت‌های زندگی و قدرت لاینزل الهی را از زندگی یک دختر ازخانواده‌ای معمولی است، که با توکل و تلاش توانست یکی از الگوهای امروز زندگی برای بسیاری از همسران جوان بشود.

دختری که نرگس نام دارد به همسری معلم خود که فردی متاهل بوده و همسربزرگوارش را در تصادف ازدست می‌دهد در می‌آید، البته معلم هرمزگانی نیست اما دختر هرمزگانی است، که حاصل زندگی اول معلم، بچه‌ای شیرخوار چند هفته‌ای است که هیچ شیری را جزء مادر نمی‌خورد که خداوند قادر و توانمند نرگس را که با معلم ازدواج کرده بود را قبل از مادر شدن، «مادری شیرده» برای دختر بازمانده از همسر فوت شده معلم می‌کند.

داستان بسیار زیبا دارد اگر کسی علاقمند به خواندن این سرگذشت کاملاً واقعی اثری به قلم نویسنده چیره دست «راحله پیروی‌منش» داشت، می‌تواند از کتابخانه‌های سطح شهر بندرعباس تهیه کند یا با شماره تماس 09388081453 ارتباط بگیرد قیمت روی جلد این کتاب ده هزارتومان می‌باشد.

«داستان نرگس و زندگی» اثری زیبا از «راحله پیروی‌منش»
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
کتاب خیلی خوبیه عاااااااااااااااااللللللللللللللیییییییییییههههههههه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار