رئیس کل دادگستری استان هرمزگان:
حجت الاسلام والمسلمین اکبری با قدردانی از زحمات قضات بازنشسته دادگستری استان هرمزگان ، این پیشکسوتان را سرمایه های معنوی و سند افتخاری برای دستگاه قضایی برشمرد.
کد خبر: ۶۹۴۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۵ 24 December 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، آئین تجلیل از دو تن قضات بازنشسته دستگاه قضایی استان که با حضور رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، معاونین دادگستری و قضات محاکم تجدیدنظر استان برگزار شد.


حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری در جریان برگزاری این مراسم، با قدردانی از زحمات قضات بازنشسته دادگستری استان هرمزگان، این پیشکسوتان را سرمایه‌های معنوی و سند افتخاری برای دستگاه قضایی برشمرد.

وی با بیان این مطلب که تقوای الهی معیار سعادتمندی انسان است، خاطرنشان کرد: حجم فعالیتهای گسترده و تلاشهای صورت گرفته در مجموعه دستگاه قضایی، مجهادتی بزرگ و از مصادیق تقوای الهی است که از اجر و منزلت والایی برخوردار است.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری همچنین با اشاره به اینکه تقوا در عملکرد و مراقبت نفس؛ مهمترین شاخصهای قضاوت اسلامی و بسترساز جلب رضایتمندی مردم است، تصریح کرد: قضات گرانقدری که امروز به افتخار بازنشستگی نائل آمدند، افراد ارزشمندی هستند که در سایه تقوای الهی و مراقبت نفس، موفق گردیدند ضمن دوری از هرگونه خطا و لغزش و پس از سی سال مجاهدت و تلاش ثمربخش در راه خدمت به مردم، این آزمون خطیر را با موفقیت به سرانجام مقصود رسانند.

شایان ذکر است: در پایان این مراسم با اهداء لوح سپاس توسط رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از تلاشهای صادقانه سید محمد موسوی و محمد مشایخی، دو تن از قضات بازنشسته محاکم تجدیدنظر استان تجلیل شد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار