محمد دادکان رئیس پیشین فدراسیون فوتبال، واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را یک سرگرمی دانست و گفت: کسانی که نتوانستند پرسپولیس را بچرخانند، می‌خواهند آن را بخرند.
کد خبر: ۶۹۳۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴ 22 December 2018

محمد دادکان درباره واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی اظهار داشت: در دوره خودم گفتم خصوصی‌سازی یک سرگرمی است. به پوری‌حسینی (رئیس سازمان خصوصی‌سازی) گفتم شما بهتر می‌دانید این کار انجام نمی‌شود. شما از یک کت شلوار، تنها دکمه‌اش را می‌فروشید و کت و شلوار سالم به دست کسی نمی‌دهید. چند سال پیش یک خبرنگار به من گفت تو نوستراداموس هستی و من گفتم نه. من مسئولان و جامعه را می‌شناسم. کلاهی درست کردیم که سر مردم بگذاریم تا 6 ماه سرشان گرم باشد. خصوصی‌سازی  انجام نمی‌شود و تنها دکمه روی کت را به جای کت و شلوار می‌فروشند.

 

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال که با برنامه رادیویی گفتگو میکرد درخصوص واگذاری باشگاه تراکتورسازی به محمدرضا زنوزی اظهار داشت: شما آخر و عاقبت تراکتورسازی را ببینید. من امروز تنها کسی هستم که زودتر این حرف‌ها را می‌زنم. یک نفر زحمت می‌کشد و برای این باشگاه از پول شخصی خود هزینه می‌کند. ببینید او چه عاقبتی خواهد داشت. یک سری دور او را می‌گیرند، پول‌های او جابجا می‌شود و ول می‌کند می‌رود! چند نفر خصوصی باشگاه‌های خود را خریدند و رفتند؟ چه کسانی می‌خواهند بخرند کسانی که برای پرسپولیس یک آجر روی هم نگذاشتند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :